Sabtu, 28 Julai 2012

TANDA PUTERA - DEDAHKAN DAP KENCINGKAN BENDERA SELANGOR !


Dalam Kertas Putih Tragedi 13 Mei 1969 dibentangkan dengan sepenuh kebenaran bahawa Kit Siang dan DAP ada menyebutkan kata-kata ini :-
Melayu Balik Kampung Selangor Kita Punya !
Malai Si ! (Melayu Pergi Mati!)
Kit Siang dan DAP sengaja mencetuskan tragedi 113 Mei 1969 dan berkemungkinan besar bersengtongkol dengan anasir subversif komunis bagi menggulingkan kerajaan BN pimpinan UMNO. Tapi sebelum matlamat itu tercapai, Melayu mestilah di bunuh dnegan seberapa ramai yang boleh melalui huru hara dan pergadohan kaum.  

Sejarah Hitam tersebut dan semua darah-darah yang menjadi korban kebodohan berpolitik Kit Siang dan DAP paa 1969 masih mengalir deras dan basah di kedua tapak tangan Kit Siang. 

Anaknya, Guan Eng menjadi Ketua Menteri Pulau Pinang pun takkan mampu membersihkan semua darah-darah yang masih mengalir dan membasahi kedua tapak tangan Kit SIang. 

Tujuh ratus keturunan Kit Siang pun takkan mampu membersihkan darah-darah korban tragedi 1969 yang mengalir deras dan masih hangat membasahi tapak tangan Kit Siang.

Tahukah anda bahawa puak Komunis Pujaan Mat Syabu, Fahmi Rezzza dan Seluruh Kepimpinan PAS dan PKR Sosialis pada hari ini pernah MENEMBAK DAN MEMBUNUH KETUA POLIS NEGARA dan mencederakan KETUA POLIS PERAK dari jarak dekat. 

Kini para PEMBUNUH RAKYAT MALAYSIA YANG TAK BERDOSA PADA 1969 DAN PUAK SOSIALIS KOMUNIS PEMBUNUH KETUA POLIS NEGARA MENJADI PEMERINTAH BERSAMA DENGAN PUAK PAS DAN PKR DI SELANGOR.

DI PERAK, KOMUNIS YANG PERNAH MENEMBAK KETUA POLIS PERAK , DAP diberikan peluang oleh RAKYAT untuk memerintah sekejap PERAK. Apa jadi ? Nizar sampai sekarang masih dalam keadaan tidak begitu sihat akal nya. 

Jadi HAMBA NAK FILEM TANDA PUTERA INI DITAYANGKAN SECEPAT MUNGKIN TANPA ADA SEBARANG POTONGAN ADEGAN ! FAHAM TAK ???? !!!!

SEBAB HAMBA NAK TENGOK PARA HANJING DAP BERANI KE TIDAK NAK MENAFIKAN DAP LAH PENCETUS TRAGEDI 13 MEI 1969 DAN MENJADI PEMBUNUH TERBESAR DI NEGARA INI TAPI KINI DI ANGGAP WIRA DAN HERO PULA. BODOH PUNYA DAP.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP MUSUH ISLAM & MELAYU 
PKR KAKI PENIPU 
PAS TIDAK MEMBELA ISLAM & MELAYU 
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...