Sabtu, 28 Julai 2012

LULUSKAN SAHAJA PENAYANGAN 'TANDA PUTERA' TANPA PEMOTONGAN.


OST TANDA PUTERA. Dengarkan Dengan Baik-baik.

TANDA PUTERA sebuah filem garapan Suhaimi Baba. Diolah melalui kajian dan studi terperinci sejarah benar negara semasa di bawah arwah Tun Abdul Razak dan Tun Dr Ismail. Turut dipaparkan babak-babak cetusan tragedi 13 Mei 1969 yang digarapkan dengan teliti oleh Suhaimi Baba agar tidak menyinggung perasaan mana-mana pihak. 

Filem ini masih belum ditayangkan. Masih dalam peringkat menunggu kelulusan penapisan filem negara, Sudah terdengar pihak sibertruper DAP yang berpusat di Komtar Pulau Pinang kepanasan bontot. Filem ini mampu memperjelaskan banyak isu-isu yang diselewengkan dengan sengaja oleh DAP PKR dan PAS. 

Rakyat perlu tahu mengenai sejarah sebenar negara. Generasi muda mempunyai HAK MENGETAHUI. Filem ini mampu memberikan kepuasan kepada golongan tersebut. KEBENARAN HAKIKI itulah mesej yang hendak disampaikan oleh FILEM TANDA PUTERA.

Menurut para sahabat bloger yang menonton prebiu filem ini mereka telah mengalirkan airmata kerana begitu terusik sekali dengan jalan cerita dan garapan filem tersebut mempaparkan KEBENARAN HAKIKI. Kalau para bloger bebas yang di cap sebagai Hati Batu boleh menangis terisak-isak cam budak kecil (menurut kata rakan bloger lah ... jangan kecik hati yea) apatahlagi rakyat jelata yang bakal menonton filem ini. Dengan syarat JANGANLAH DI POTONG-POTONG SAMPAI 30% (menurut dakwaan sesetengah pihak).

Berikut adalah treler pendek filem tersebut ... Menonton treler tersebut pun Hamba dah rasa nak menangis dan meremang bulu roma penuh semangat ! Bayangkan kalau hamba menonton filem itu ! Gerenti semua tisu yang di jual di pawagam akan kehabisan !


Nak Menangis Dan Meremang Bulu Roma Naik Semangat Tengok Treler !

Kesetiakawanan, Pengorbanan dan Ketegasan dua orang insan terhebat yang pernah memimpin negara ini di waktu anasir-anasir subversif dan unsur komunisma serta semangat revolusioner cuba dicetuskan oleh komunis dan sosialis

Sedih pilu .... menyayatkan hati. Nilai-nilai yang terlalu ingin kita realisasikan pada waktu di mana nilai-nilai tersebut semakin menghilang di waktu rakyat negara ini di uji dengan begitu hebat.

Jadi apa salahnya jika filem ini DILULUSKAN SAHAJA PENAYANGANNYA TANPA PEMOTONGAN MANA-MANA ADENGAN ?

Biarlah rakyat sendiri menilainya. 

Lagipun DAP dah panas bontot . Belum lagi ditayangkan. 

Filem ini mampu menepis fitnah dan fakta yang diselewengkan oleh Fahmi Reza dalam dokumentarinya "10 Tahun Sebelum Merdeka'. Projek tersebut dibiayai oleh anasir-anasir sosialis dan subversif. Kalau hendak tahu siapakah mereka ... elok lah Filem ini kita ddesak agar diluluskan tayangannya tanpa pemotongan pun!

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU 
DAP MUSUH ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS TAK PERJUANGKAN ISLAM & MELAYU!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...