Isnin, 23 Julai 2012

KHALID G REBAH DI KAKI LEE KEE HIONG.


Pada 2011, satu pengaduan rasmi telah di buat kepada Menteri Besar Selangor dan berita mengenai keluhan penduduk di Zon 4, MPKj telah diterbitkan. Pengaduan mengenai Ahli Majlis MPKj Lee Kee Hiong yang juga merupakan ahli DAP berpengaruh di Selangor. Lee Kee Hiong ni juga melayan kakitangan MPKj macam anjing gelandangan. Belaiu juga yang buat kecoh semasa demonstrasi DONG ZHONG.


Berikut adalah salinan surat pengaduan yang telah di hantar kepada Khalid G selaku MB Selangor sejak 2011. Sehingga ke hari nie tidak diketahui samada ianya sudah di ambil tindakan atau tidak. 




Latheefa Khoya meletak jawatan sebagai ahli Majlis. Puncanya kerana disyakki melakukan perkara-perkara yang menjejaskan kepentingan ahli-ahli DAP. Tapi pemimpin DAP yang menjadi ahli majlis tidak pernah di sentuh dan diberikan teguran oleh EXCO yang bertanggungjawab kerana EXCO nya adalah ahli DAP yakni RONNIE LIU. 

Manakala Khalid G kelihatan semakin tertekan kerana berseorangan dan bersendirian dalam menghadapi semuanya itu. Akhirnya Khalid G menjadi Menteri Besar yang TAKDE KUASA POLITIK pun. Setakat boneka sahaja. 

Sebab itulah Khalid G semakin rebah di kaki-kaki pemimpin-pemimpin DAP walaupun pemimpin DAP tersebut adalah kecil berbanding beliau. Lihat sahaja gambar di bawah ini , di mana tiga bendera DAP mendominasikan SELANGORKU.


Jika Masih Tak Nampak Juga Objektif DAP , Hamba Fikir Eloklah Bertaubat Segera Sebelum DAP Menghapuskan Semua Kaum di Malaysia Ini Melalui PAS dan PKR.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...