Isnin, 25 Jun 2012

GEMPAR !!!! MUBALIGH KRISTIAN BERKELIARAN DI SELANGOR - TAHNIAH KHALID G .


KAWASAN KUALA SELANGOR,PUNCAK ALAM,SAUJANA UTAMA DAN SHAH ALAM MUBALIGH KRISTIAN MULA TEST MARKET SEBAR DAKYAH DI RUMAH ORANG ISLAM!!

Hari ini, sekitar jam 10.00 pagi sehingga 11.20 pagi, penduduk-penduduk Kuala Selangor,Puncak Alam,Saujana Utama Dan Shah Alam digemparkan dengan kedatangan mubaligh-mubaligh Kristian menyebarkan dakyah dari rumah ke rumah. Jumlah mubaligh-mubaligh berkenaan sekitar 14 orang. Mubaligh-mubaligh Kristian berkenaan terdiri daripada warga Barat, Filipina dan Jepun. Terdapat seorang mubaligh yang kelihatan membawa seorang bayi kecil untuk meraih simpati agar penduduk di taman berkenaan membuka pintu.

Kedatangan mubaligh-mubaligh berkenaan didalangi oleh kaum India dan Cina yang bukan dari penduduk-penduduk Seksyen 23. Penyokong-penyokong PAS yang lantang kononnya mempertahankan Islam kelihatan berdiam diri. Mubaligh-mubaligh berkenaan hanya bergerak keluar dari taman berkenaan selepas penduduk-penduduk tempatan melahirkan rasa tidak puas hati mereka dengan cara terbuka.

Nampaknya gerakan mubaligh kristian telah melancarkan tindakan drastik untuk menarik orang Islam menganut agama Kristian. Sedih apabila Khalid Samad hanya memandang sepi gerakan ini umpama mengahalalkan perkara yang boleh meruntuhkan akidah Islam. Fikirkan mana hala tuju sebenar PAS dalam menegakkan agama Islam.
 — withWak Ben and 48 others.
 ·  ·  · Saturday at 6:32pm ·








Petikan kiriman di fesbuk. Kita tahu Hak Kebebasan Beragama di Jamin oleh Perlembagaan Malaysia. Tapi di Selangor ada Akta yang melarang Pengembangan Agama dan Kepercayaan lain di kalangan orang Islam. 

Menggunakan para Mubaligh Kristian dari negara-negara lain untuk beroperasi mengembangkan agama Kristian tidak bermakna penaja dan organisasi atau pelakunya dikecualikan dari tindakan Akta tersebut. 

Kita juga ingin tahu apakah tindakan dua orang Khalid iaitu Khalid Samad dan Khalid Ibrahim dalam hal ini. Terutamanya Khalid Ibrahim selaku EXCO HAL EHWAL AGAMA ISLAM. 

Tindakan ini ternyata mencabar perundangan negara serta tidak menghormati sensitiviti beragama. 

Tindakan ini juga mencabar kedaulatan Raja-raja Melayu sebagai KETUA AGAMA ISLAM DI NEGERI-NEGERI MASING-MASING.

Puak Republik Lembu Kepala Hitam Pakatam amat wajib di tolak demi menjaga keharmonian dan perhubungan baik di antara agama. 

Tolong jangan tanya kepada PAS PAKATAM. Apa hendak diharapkan kepada PAS PAKATAM dalam mempertahakan AKIDAH dan TAUHID, PAS PAKATAM hanya berminat untuk mempertahankan KERUSI sahaja menurut kata Pok Nik !

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP MUSUHI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS BUAT-BUAT TAK TAHU !

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau itu Kristian adae beranai cub amasuk Kelantan sebarkan agama krisatian. Dengan satu sayarat mesti kena jumpa nik aziz kata nak sebarkan agama kristian..dan HARAMKAH kena terbitkan..Amacam Khalid lu ada berani kah? Pooorahhhhhhhhh..Nik Azizi ade bernai kah???? Hadi Awang ade berani kah?? Anwar tak payah tanya memamg zionis.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...