Khamis, 14 Jun 2012

FAEKAH MERAJUK !

SATU MALAYSIA SATU SUARA SATU MATLAMAT 
SAYANGI SELANGOR YAKINI BN 
JADIKAN HARI ESUK LEBIH BAIK DARI HARI INI.

Tuhan Tolonglah Jangan Pisahkan Daku dengan abang Khalid Ku ...

SHAH ALAM: Setelah berjaya menumbangkan Khalid G pada peringkat kepimpinan Negeri, kini Faekah pula bakal merasai 'nikmat' budaya Politik Dinasti amalan kepimpinan PKR Pakatam. Sebelum ini,Khalid G berjaya diturunkan pangkat dari menjadi Ketua PKR Selangor pada 2010 kerana enggan memberikan projek-projek mega kepada para ular sawa batik dan para buaya tembaga dalam PKR. Cuma Khalid G agak bernasib baiklah kerana beliau mendapat bantuan talian hayat daripada master bonekanya dari kem DAP Pakatam. 

Gara-gara Khalid G dan Faekah mahu melaksanakan polisi Tender Terbuka bagi kesemua projek-projek mega negeri maka melompatlah King-Kong Politik Dinasti PKR Pakatam. Khalid G dan Faekah mungkin bertindak sebegitu bagi merampas kuasa dari Azmin Ali yang kelihatan lebih berkuasa daripada Khalid G. Dendam Khalid G mungkin masih berbara akibat peristiwa 2010.

Kepimpinan Politik Dinastik tidak menyukai tender terbuka kerana mahukan semua projek diberikan terus kepada kroni dan nepotis mereka secara runding terus. Macamana hendak mengumpul dana yang banyak bagi menampung kos kemewahan mengekalkan Politik Dinastik jika semua projek-projek mega di bida secara terbuka? 

Mahu tak mahu maka berkokoklah King Kong Politik Dinastik PKR PAKATAM dalam twitternya menggesa agar Faekah di pecat ! Kesian Khalid G. Kalau Faekah di pecat. Siapakah lagi bakal menemankan Khalid G di dalam jamban di waktu bulan mengambang ? Selepas ini kita bakal menyaksikanlah beberapa epsiod dalam swasta ala-ala Telenovela Latino. 

Tindakannya itu mencetus spekulasi sama ada satu lagi perbalahan akan berlaku di dalam parti tersebut di Selangor.

Faekah yang tidak memegang apa-apa jawatan dalam parti semenjak dilantik sebagai setiausaha politik meteri besar pada Jun 2010, dikatakan berdepan dengan tindakan pemecatan akibat tekanan daripada parti.

Sumber memberitahu perbalahan berlaku adalah kerana perebutan projek mega yang terdapat dalam negeri Selangor.

sumber: Sg Rapat Online.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS KELDAI DAP GITU-GITU 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...