Isnin, 7 Mei 2012

PAKATAN RAKYAT TIPU .. TIPU .. TIPU & TERUS MENIPU.


PASCA BUSUK 3.0. CheguBard semasa menyerahkan memorandum Hendak Mendakwa Anggota Polis yang bertugas menjaga keamanan berkata " Kami mahu pihak Polis dan orang awam hubungannya terjaga" tapi di seluruh media sosial anjing-anjing Ambiga berkata ' Polis bertindak ganas !" " Marina Mahathir dalang utama kepada Ambiga" Demikian anjing-anjing Ambiga menipu, menipu, menipu dan terus menipu. Siapa yang merusuh dan siapakah yang polis ambil tindakan? RAKYAT AWAM atau PENGANUT PAKATAN RAKYAT? Ada perbezaan jauh di antara RAKYAT AWAM dengan PENGANUT PAKATAN RAKYAT. 

RAKYAT AWAM tidak semestinya PENGANUT PAKATAN RAKYAT. Siapakah yang turun pada BUSUK 3.0 yang merempuh halangan polis dan enggan menerima usul di buat di stadium? RAKYAT AWAM atau PENGANUT PAKATAN RAKYAT dan AMBIGA?

CheguBard merusuh dan mengganas bersama-sama penganut Pakatan Rakyat pada BUSUK 3.0. Yang menjerit, yang melalak dan melakukan provokasi semuanya penganut Pakatan Rakyat. Rakyat Awam di mana? Rakyat Awam / Orang Awam / Rakyat Kebanyakan tidak terlibat langsung dalam BUSUK 3.0. 

Polis mengambil tindakan ke atas Rakyat Awam/ Orang Awam/ Rakyat Kebanyakan atau ke atas perusuh yag terdiri daripada penganut Pakatan Rakyat? Si penjenayah mahu mendakwa polis kerana polis ambil tindakan ke atas rakan jenayahnya? Mana logiknya?

Begitu juga apabila penjenyah BUSUK 3.0 mula memfitnah Marina Mahathir sebagai 'Boss Besar' kepada Ambiga. Sebelum ini kemain anjing-anjing Ambiga menggunakan nama Marina Mahahtir untuk menaikkan moral kebusukan Busuk sebelum ini. Apabilla pada kali ni semua aksi ganas dan rusuhan penganut Pakatan Rakyat berjaya di rakam dan di video kan, mula lah anjing-anjing Ambiga kepanasan dan mula mahu mengkambinghitamkan Marina Mahathir. Betul lah kata Tun Dr Mahathir, pepuak itu memang suka tikam belakang.

Kini umat Islam di Malaysia bakal menghadapi keuskaran untuk menunaikan haji dan umrah gara-gara sekelompok manusia pedajjal PAS diketuai oleh Nik Abduh yang sengaja mencari pasal berdemo BUSUK 3.0 di Arab Saudi. Pendajjal tahu kerajaan Arab Saudi tidak membenarkan samasekali apajua bentuk demonstrasi. Mana-mana pihak yang melakukan demonstrasi sekecil manapun akan dikenakan sekatan selama tiga tahun tidak boleh memijak tanah suci Mekah sebagai hukuman. Seluruh umat Islam Malaysia terhukum kerana kebodohan PAS dan Nik Abduh. Kebodohan yang mengikuti kejahilan Ambiga. Kejahilan Ambiga yang dihasut oleh DAP. Hasutan DAP yang didalangi oleh PAP.

PAS DAP PKR tidak pernah memikirkan kebajikan rakyat jelata. Masaalah kritikal simpanan bekalan air bersih yang semakin menyusut di Selangor kerana kedegilan Pakatan Rakyat enggan meneruskan Projek Langat 2 bakal mengundang kecelakaan besar dan kesusahan kepada rakyat Selangor pada 2014. Unutk Maklumat dan pendedahan seterusnya anda smeua di jemput menghadiri ceramah penernagan oleh Barisan Nasional Selangor seperti poster di bawah ini. Datang jangan tak datang.


TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...