Jumaat, 18 Mei 2012

CAI SPESIFIK CEMARI NAMABAIK UMB MULA KENA SAWAN TANGIS.

Bloggers Langgar Tembok
Aku Nak Jadi pemes Jadi Aku Hentam lah Gomo.

BILA GOMO TULIS ARTIKEL klik di sini ARTIKEL PANAS GOMO ada pihak kata GOMO berperang dengan UMB. Ini bukan perang saudara yang diletuskan oleh Gomo. UMB adalah sebuah unit di bawah sayap Pergerakan Pemuda UMNO MALAYSIA. Adalah mustahil Gomo mahu mencetuskan perang dengan unit di dalam parti. 

UMB pada masakini dikuasai oleh seorang individu spesifik yang mabok kuasa dan ingin mendaki tangga hirarki parti. Di bantu oleh cai spesifiknya yang ada beberapa kerat sahaja. Manakala penasihat strategiknya adalah seorang yang cacat mindanya. Si Mamat tu amat diragui peranannya kerana sikit yang dibukakan rahsia pihak sana tapi banyak yang dibocorkan dari sini ke sana. Malangnya setiap perlakuan jahat segelintir cai spesifik dalam UMB yang berada di dalam LINGKARAN SPESIFIK API DALAM SEKAM merosakkan dan mencemari namabaik UMB. 

Mereka inilah jugalah yang turut menyerang dan mahu menghapuskan dominasi dan intergriti IKATAN PERSAUDARAAN BLOGER OTAI yang bersekutu tambah mutu dengan Gomo. Apa yang Gomo tuliskan di dalam artikelnya adalah berkenaan dan merujuk kepada individu, penasihat dan cai spesifik Lingkaran Spesifik Api Dalam Sekam yang merosakkan namabaik UMB. Bilangan mereka tidak ramai. Kurang lebih hanya dalam sepuluh orang sahaja. Mereka bersarang di Putrajaya. Telahpun menubuhkan sebuah grup spesifisik yang membawa nama dan aspirasi spesifik mereka. Mereka diberikan kemudahan lengkap dan pelbagai kemudahan lain oleh individu spesifik berbanding dengan anggota-anggota lain UMB.

Kami pemerhati di luar ini menyatakan kebimbangan kami mengenai keberadaan dan kewujudan vakum  yang disengajakan oleh Lingkaran Spesifik Api dalam Sekam tersebut di kalangan pejuang maya pro UMNO/BN. Kami tidak mahu lagi melihat mana-mana ahli UMB dan tunas muda UMB diperalatkan oleh grup Lingkaran Spesfik Api dalam Sekam tersebut bagi tujuan pengukuhan dan kepentingan peribadi-peribadi yang menjadi Pak Dalang menaikkan diri mereka sendiri melampaui fungsi asal UMB itu sendiri. UMB adalah jentera parti dan bukan jentera peribadi bagi mana-mana kepentingan individu spesifik dan grup spesifik. Malah mereka menggunakan blog-blog mereka untuk menghentam pemimpin-pemimpin UMNO.

Papa Gomo merupakan Halangan Utama yang wajib mereka musnahkan agar mereka dapat mengumpul Dana sebanyak mungkin. Paip air mereka sudah tersumbat dek karenah mereka sendiri. Cai spesifik seperti APA yang pernah mengemis simpati dan belas kasihan daripada Gomo bertindak sebagai Cai Utama yang suka melancap mindanya sendiri dan berangan untuk menjadi terkenal. Mereka ini hanya takut kepada bayang-bayang mereka sendiri sahaja.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

"beliau lebih selesa dipanggil KING OF THE BLOGGERS atau LORD OF THE BLOGGERS" - ayat ini yang selalu dimain-mainkan oleh bloggers yang benci Papagomo. Pada saya, ini tidak betul sama sekali. Sebagai pembaca tegar blog Papagomo, saya tak nampak pun sifat bangga diri, mengaku sebagai bloggers No. 1 Umno. PG sentiasa menghormati bloggers Otai yang sama-sama berjuang menentang musuh. Gelaran itu mereka yang berikan, mereka yang cipta, kemudian mereka melempahkan pula tuduhan konon PG ingin diangkap seperti itu. Buat bloggers berkenaan, hentikanlah sikap busuk hati anda.

Megat Alam Gempita berkata...

hehehe games terbaru ker...tak pe janji musuh leka dengan games ni. Selamat berjuang sedara-sedare!

Sudir berkata...

Napa nak bagitau.. wakaka

Tanpa Nama berkata...

Ape jasa mamat REFORM tu untuk perjuangan alif ba ta Bangsa Melayu Islam kat Malaysia ni??? Dengan cheguBADIGOL siap bertepuk tampar lagi. Sape cheguBADIGOL tu?? Antara tukang fitnah laknatullah terbaik dalam Malaysia ni gak.... bodoh betul sape yang pilih mamat REFORM yang serabai tu.

Tanpa Nama berkata...

Itu lah adat perjuangan. Perjuangan yang bertitik tolak dari survival.
Masa susah siapa yang menolong kamu. Ayat sebegini susah tidak power lagi. Sekarang ayat yang power ialah, siapa yang menyebabkan kamu susah.
Akan tetapi,orang sebegini lupa bahawa ayat power terbaru adalah bermaksud melunaskan dendam. Dendam datang dari syaitan. Syaitan bermula dari manusia. Apabila manusia dah jadi syaitan, syaitan pun takut dengan manusia. Ingatkah kau yang aku pernah usulkan kau jadi calon BEBAS dalam PRU nanti. Kalau kau maintain status kau kira-kira seperti setahun lalu, nescaya kau akan dihormati.

don berkata...

Salam Saudara, jika kita mahu meleraikan segala masalah dan persoalan berbangkit sesama kita, tubuhkan sebuah majlis yang akan bertindak sebagai mekanisme untuk menyelesaikannya. Di medan tempur, peluru hanya ditujukan kepada pihak musuh tegar sahaja. Strictly for the enemy. Misi kita di pihak sini sama. Jgn ada vested interest dan bekerja bagi kepentingan seseorang atau sesuatu kumpulan.

PAPA GOMO berkata...

terbaik jas..si APA tu gila...aku suka ayat kau dia memang suka melancap minda sama le dengan Boss dia kaki lancap.hahaha

Tanpa Nama berkata...

aku nampak APA sememangnya ingin jadi terkenal, cara dia sendirilah katakan. ada orang jadi terkenal kerana jasa baiknya dan ada pula yang jadi terkenal dengan ke egoanya. APA aku lihat dilahirkan dari golongan kedua, iaitu dengan egonya. Aku lihat Jas sebut APA diakhir ayat dalam artikelnya tapi APA dah berasa besar kepala dan bangga dengan menulis diblognya "Terima kasih "blogger Nerd" Jas Salleh buat aku famous....kih kih" dia cemburu kot dengan Gomo mentelah lagi Jas yang back-up. syok sendiri nampaknya brother APA.

Untuk APA aku nak katakan iaitu Gomo berada ditempat sekarang ini adalah atas hasil usaha kerja tangan beliau; dibantu oleh rakan rakan blogger yang lain, brotherhood. oleh itu, sekiranya anda ingin menduduki pangkin yang sama, berusahalah dan janganlah pula asyik menghentam orang saja. berilah sedikit touch kepada blog kamu tu dengan berita berita yang meletup. halakan peluru kamu betul betul tepat kesasaranya, barulah meletup. tak kiralah bagaimana kamu dapatkan berita, asalkan ada fakta dan benar. tak kiralah kamu nak pau ke, ugut ke apa apa jer lah asalkan kamu dapatkan berita yang boleh memahatkan nama kamu difikiran pelawat. macam penyanyi lah katakan, kalau satu lagu hits yang dapat maka nama penyanyi itu akan dipuja. itu pun kalau nak kejar glamour dan nak lawan Gomo. aku rasa itu pertandingan yang sehat dari berdendam yang tidak berkesudahan.

Tanpa Nama berkata...

APA tu sebetulnya boring sebab tak dilaysn gomo dan bro jas. kasih komen pun orang dah tak nak layan. Dah puas mengata orang macam macam pas tu sibuk bagi komen kat blog orang. Org pun bo layan. ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...