Khamis, 17 Mei 2012

AISKRIM YANG ENAK & PERCUMA ! MIN .. MAK TOM PANGGIL BALIK.






KEMPEN MAKAN AISKRIM , DUDUK & JILAT SAMPAI BERSIH 1.0 ternyata teramat mengusarkan pihak pecacai PKR dan PAS kerana mereka terasa di tempeleng kuat oleh kempen tersebut. Ada juga bloger yang turut merasa pedih di pipi sendiri kerana kempen itu. Tutamanya bloger APA. Menurut bloger tersebut tidak patutlah Papa Gomo tinggalkan beliau untuk turut mengepow Datuk Fuad Hasan , Pengarah JASA. Biasalah bergurau senda di antara rakan-rakan bloger pro BN.

Kempen Makan Aiskrim pada 14Hb Mei Isnin di dataran Shah Alam yang berlangsung selama hampir tiga jam bermula dari jam 1pm dan berakhir lebih kurang pada 3.45 pm; semua cacai pakatan mengalami sindrom rajok berjela. Kempen yang bertemakan DUDUK & JILAT 1.0 berjaya mematahkan semangat juang cacai pakatan.

Ternyata cacai pakatan tidak mempunyai kekentalan semangat bila berhadapan dengan ejeken dan sindiran tajam. Jauh berbeza dengan semangat juang dan tahan diri pejuang dari UMNO yang sanggup meredah apajua cercaan dan hinaan cacai pakatan.

Kempen makan aiskrim akan dilanjutkan lagi ke siri kedua. Diura-urakan akan diadakan di DUN Bukit Antarabangsa dan Ampang. Menurut sekretariat kempen, permintaan itu datang sendiri daripada rakyat yang sudah muak dan mual dengan sikap keanakan pakatan dalam berpolitik. Jadi kita nantikan saja siri kedua nanti. Pada siri pertama lepas sebanyak 300 batang aiskrim telah berjaya diedarkan kepada orang ramai. diharapkan pada kali kedua ini jumlah itu akan meningkat kepada seribu batang aiskrim berkualiti tinggi. Semakin banyak bilangan aiskrim dapat diedarkan semakin ramai yang akan sedar mengenai peri pentingnya mempunyai pemimpin bermoral tinggi dan berkualiti.

Kita semua menolak pihak yang hanya tahu bercakap mengenai kebebasan bersuara, kebebasan berhimpun, kredibiliti, bebas rasuah, ketelusan, akauntabiliti dan percuma itu ini sedangkan apabila mereka di uji sedikit pun mereka cepat merajok dan merengek.Anda tahulah kan pihak mana yang hamba maksudkan,siapa lagi dah tentu Pakatan haram Tak Berdaftar.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...