Khamis, 17 Mei 2012

AMBO NOK SUKO ! BARU KENA SIKIT PUAK PAKATAN DAH MAJOK.

Uwaaaaaaaa !!!!!! Tak Aci lah panggil kami Haramjadah ... Pakcik Min Nak Eksrem !!!! Huhuhuh Tayang punggung .... Atok Nuor !!!!!

ADA TIGA INSIDEN UTAMA yang di kira sebagai pemusnah moral dan pengukur kepada kelemahan semangat dan miskin jiwa pepuak Pakatan Haram (tak berdaftar kira haram ler). Diaorang ni kan memang lawak sungguh. Selama berbelas tahun diaorang duk kutuk, cerca, maki, hamun dan macam-macam lagi perkataan kesat dan tindakan tak bertamaddun diaorang lontarkan kepada UMNO tapi bila di balas sikit jek, diaorang dah majok, kecik hati dan mula lah merayu-rayu simpati. Sedangkan selama ini orang UMNO tahan sabo berganda-ganda. Tak pernah plak merungut atau majok cam diaorg. Berbelas tahun tau. Jadi di sini korang nilailah sendiri pihak manakah yang lebih matang dan lebih kental semangatnya. Kita nak pihak yang kuat jiwa, keras semangat dan jitu jatidiri untuk menjadi pemimpin bukan pihak yang cepat merajok, mudah melatah dan merengek-rengek bila kena sedas dua. Yea tak? Baru kena sekali haramjadah, di sindir pasal aiskrim dan menerima bantahan tunjuk punggong dah merajuk tak tahan. Apa kelas gitu? Macey pondan. Macam budak-budak tadika tak cukup minum Ribena.Orangtua bani Jawi kata ' Semangat Kote'.

Insiden pertama apabila DS Najib menempelak pepuak hipokrit talam bermuka-muka kata dulang paku serpih yang sengaja buat kacau ganggu dan hasutan terhadap peneroka FELDA lain. Kerajaan BN hendak beri bonus dan durian runtuh kepada peneroka FELDA pun dikatakan sebagai duit haram. Memang patutlah DS Najib tempeleng pepuak tu dengan gelaran HARAMJADAH, kalau tak suka pun kat kerajaan Barisan Nasional jangan buat aniaya pulak kepada orang lain yang tak sehaluan. Biarlah peneroka menerima bonus dan wang yang diberikan oleh kerajaan. tak eloklah buat perangai menghasut kerana berdengki di atas alasan politik.

Insiden kedua apabila didedahkan mengenai skandal aiskrim individu mirip Azmin Ali. Sekali lagi pepuak Pakatan merajok dan bermuncung panjang. Melalak-lalak tangisan pepuak pakatan kata UMNO ni porno. Huh ! ... yang buat aksi porno nie pemimpin Pakatan apa kena mengena plak dengan UMNO ? Sebab itulah Kempen Makan Aiskrim di buat khas untuk PKR PAS DAP ... cool babeh. Min .. Mak Tom panggil balik !

Insiden ketiga apabila bantahan di buat di depan rumah Ambiga. Paling lucu bila pembantah tunjuk punggung mereka kepada Ambiga sebagai simbolisma kepada kejelekan apa yang Ambiga lakukan dalam siri BUSUK. Parodi tunjuk punggung kepada Ambiga adalah sindiran sinikal terhadap usaha-usaha Ambiga menyokong amalan seks luar tabie'. kalau dah perjuangkan hak-hak asasi LGBTX tu sama lah dengan membenarkan dan menyokong amalan LGBTX. Ambiga ini jugalah yang pernah berkata jika Pakatan hendak menang mestilah menjanjikan pengampunan dan membenarkan rasuah-rasuah kecil. 

Kita kenal bijak dalam memilih pihak mana yang lebih layak menjadi pemerintah negara dan negeri. Kalau pilih pihak yag mudah merajok alamat tak kemana lah kebajikan rakyat dan negara ini. 

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BELASAH SEKUTU
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...