Isnin, 9 April 2012

SIRI MEMBOGELKAN ZURAIDA AMPANG BERMULA!


Zuraida Mak Lempira Ampang, ADUN Ampang PKR yang telah  memecat Mohd Isa Saidi di atas arahan Azmin Ali merupakan bekas warganegara Singapura. Mohd Isa Saidi akan membogelkan Zuraida bekas warganegara Singapura yang menumpang kasih PKR untuk menghuru hara kuasa politik Melayu. Kita maklum polisi kerajaan Singapura tidak mesra Melayu. Namun disebabkan oleh hubungan luar negara dalam ASEAN, perkara tersebut tidak di sentuh sangat walaupun Lee Kuan Yew selalu membuat hasutan halus kepada kaum Cina Malaysia akan bangkit menguasai politik Malaysia melalui gerak kerja DAP. 

Sebenarnya, ramai lagi bekas warganegara Sngapura keturunan Melayu yang melakukan onar dan kacau bilau walaupun ada segelintir mereka setia kepada kerajaan Malaysia. Diketahui juga Zuraida Mak Lempira ini langsung tak buat kerja. Perkhidmatannya sebagai wakil rakyat tidak diendahkan olehnya. 

Banyak rahsia-rahsia Zuraida Mak Lempira ini akan didedahkan Mohd Isa Saidi. Ini merupakan satu gerak kerja 'Pengeboman Karpet' oleh satu unit yang hanya dikenali sebagai B33. Huh siapa plak B33 nie? Tidak diketahui banyak mengenai B33. Cuma diketahui B33 dianggotai oleh pakar-pakar strategi perang saraf yang bukan dari kalangan ahli UMNO atau BN atau dari mana-mana parti politik. Dengar cerita B33 ini bergerak sendiri dan matlamat nya hanya satu hancurkan pakatanista DAP PAS PKR.

TEPUK DADA TANYA IMAN!
DAP KOMUNIS
PKR TAKDE AKHLAK
PAS KENA BULI

3 ulasan:

KZSO berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
KZSO berkata...

buat kat mana?

Tanpa Nama berkata...

sepatutnya mak lampir ni dihumban dalam jamban ja...

hidup di singapork merempat tapi datang malaysia jadi musibat...

pejuang hamas...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...