Sabtu, 28 April 2012

PAPALIH KELOMPO DAH JADI HUTAN SIMPAN KE?

Hari nie kelompo sudah jadi hutan kembali. banyak tak banyak lah takatkalau angkut naik lori sampah oercuma ronnie liu baru tiga lori je. Berok dan kera kaler kuning dan katak ijau pangil hujan dok melalak cam duduk bawah tempurung. Pandai jugak lah kera dan berok kuning nie nyanyi siapalah jurulatihnya kan. Katak hijau suara sumbang plak semua nada dan pitchimg lari daaaaa. Selain dari itu beruk dan kea kuning turut mengiburkan para anggota polis dengan tiupan wisel. Katak hijau tak banyak buat persembahan sebab tak reti nak cakap bahasa Melayu dengan betul. Tapi apa ada hal pun, imam Ambiga dah nak mulakan upacara ritualistik pengebumian dan kematian dap pkr pas. Tapi tak ramai yang datang. Taklah seperti yang dirancangkan oleh mereka sebelum ni. Momentum yang mereka kehendaki tak memenuhi kriteria. Cuma yang hadir pun jenis yang tegar dan percayakan sangat peliwat tua renta nak mampos tu dengan Ambiga yang tak pernah mandi wajib. Puak keturunan Nabi Luth pula nampak kecewa kerana tak dapat nak meliwat di tengah Dataran Merdka kerana berok, kera dsn katak dok mengacau dan potong stim. Lain-lain perkara kita tengok plak jam dua petang smada beruk, kera dan katak bawah tempurung berjaya mengawan secara beramai ramai di Dataran Merdka atau bakal terpancut awal  dij tengah mjalan. zkalsu hujan turun alamatnya ramai yang kena tangkap basah.

sekian dilapurkan dari mencilok bahan bahan lain.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM DAN MELAYU 
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU
KELOMPO DAH JADI HUTAN RIMBA MACAM DULU
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...