Khamis, 26 April 2012

BILA GAGAL TUNDA PRU 13, CAI PKR MEROYAN PASAL PERANCIS.

Sorang Tunjuk Jari Telunjuk dan Sorang Tunjuk Ibu Jari
kah kah kah kah Ini pun Mereka Tak leh Nak Bersepakat nak angkat jari mana


AMBIGA NAK TUNDA PRU 13, ANWAR NAK TUNDA PRU 13, KHALID G PUN NAK TUNDA PRU 13 PENDEKATA SEMUA PEMIMPIN PR DRAKULA DAN SEKUTU MEREKA BERHARAP AGAR PRU 13 DI TUNDA . DIAORANG NAK PERINTAH MALAYSIA MELALUI REVOLUSI BERDARAH DAN BUKAN MELALUI PROSES PILIHANRAYA YANG BERSIH DAN ADIL. KALAU IKUT CARA PILIHANRAYA ALAMATNYA NANTI MEREKA SEMUA JADI HANTURAYA TAK BERTUAN SELEPAS PRU 13.

Apasaja Ambiga Cakap Anwar dan Pok Nik Angkat Jari!

Macam-macam cara diaorang buat nak tunda PRU 13 nie. Salah satunya ialah diaorang terpaksa pura-pura jadi giler meroyan pasal Perancis, meroyan pasai Zahida-Shafie Apdal dan akhirnya meroyan pasal Datuk Bandar KL. Kah ... kah ... kah ... kah ... kah 

Amat lucu bila Ambiga buat lawak kata tak cukup masa nak tukar  lokasi. Kah ... kah ... kah ... tak cukup masa atau tak cukup peserta nak datang? Datuk Bandar KL dah buat benda betul. Dataran Merdeka ini bukan tempat nak berhimpun tunjuk-tunjuk perasaan cukup lah apa yang mahasewel buat maksiat di Dataran Merdeka sampai JAIS datang tangkap. 

Kira dah ok lah beri stadium-dtadium yang ada di sekitar KL untuk Ambiga berpesta dan mempopulerkan dirinya nak jadi Menteri nanti. Yang lain-lain tu kira macam bagi free je la promosikan Ambiga nak bertanding. Bila Ambiga dah jadi menteri nanti, lembu-lembu yang pernah bantu beliau akan dikorbankan oleh Ambiga untuk meraikan kejayaannya nanti. Kah kah kah kah kesiannya lembu-lembu suci BERSIH itu nanti. Apalah nasib diaorang kan. Dah penat-penat buat kerja , hasilnya Ambiga sorang je yang merasainya nanti. itupun jika rakyat pilih Ambiga lah. Kalau rakyat tak pilih Ambiga, kita tengok plak macamna Ambiga nak kata pasal tindakannya yang paling kotor dalam sejarah pilihanraya Malaysia.

TEPUK DADA TANYA IMAN WA CAKAP SAMA LU
DAP ANTI ISLAM & MELAYU
PKR KAKI PENIPU
PAS MATI KUTU DI BULI SEKUTU
TOLAKLAH PR DRAKULA PADA PRU

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sah lah ambiga tu ambiguous dan otak lembu...

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah... tak sempat nak tukar ke?? Atau memang nak tunjuk perangai keras kepala amBABIga tu???

Pemimpin yang hebat mesti ada plan A, kalau plan A tak diterima, pindah ke plan B dan seterusnya. Nampak sangat dari mula BERSHIT tajaan amBABIga ni aim Dataran Merdeka supaya senang nak buat provokasi pada pihak berkuasa.... Lepas tu rakam segala tindakan polis, FRU, tentera dan sebagainya, edit video banyak2, masuk dalam facebook kononnya Malaysia tak aman dan pihak berkuasa zalim..

aram jadah punya pengikut kafir laknat ni....!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...