Rabu, 21 Mac 2012

MERAIKAN ULANGTAHUN PORNO PORNOKR, DAPORNO PASPORNO TAPI MUSTAHIL IANYA UMNO & PORNO.


INI BUKAN SOAL PORNO. Tapi bagi yang masih mengidolakan Anwar Ben Israel akan mengatakan ini adalah PORNO. Ya la .. kalau depa kata ini bukan porno kat mana depa nak letak airmuka depa yang jatuh berdebuk kerana bukti yang begitu kukuh tak dapat di sangkal lagi berkaitan salah kelakuan seksual Anwar Ben Israel beb! Akibat pendedahan O-video salah kelakuan seksual Anwar Ben Israel itulah menyebabkan ramai sudah blah daripada Anwar Ben Israel. Yang masih mengatakan ianya adalah PORNO itu kerana mereka masih ada kasih sayang kepada Anwar Ben Israel. Kalau dah sekur pemimpin besar PornoKR mampu melakukannya apatahlagi pemimpin-pemimpin mereka yang lain ? Contoh Si Bad-Rule Ah Meng Ostat. 

Pandangan hamba ini dikongsi bersama dengan rakan bloger hamba si Prapukari. Kami ini di tuduh dengan macam-macam Yellow Label lah disebabkan sentiasa membantu dan menyokong Papa Gomo. Malah mana-mana bloger yang membantu dan menyokong Papa Gomo turut diberikan bermacam-macam Yellow Label. Takpe lah. Bukan kami ini agen pengedar sah video Porno mahupun kami adalah pelakon porno atau wajah kami menjadi hiasan di dalam muka tengah majalah porno di Jepun tetapi kami ini mendedahkan kejahatan dan hipokrasi Anwar Ben Israel selama ini. Meh baca apa Prapukari tulis,:-

HOUSE OF PK: Pergghh! Stylo la Papa Gomo, dia buat video porno Anwar dengan begitu mantap sekali hingga membuatkan ada beberapa pihak yang kurang kasih sayang merasa terancam wei. Kata PAPA GOMO, video ni dibuat sempena setahun sudah ianya berada di pasaran. 

Yalah bermacam feedback kita boleh dengar, ada yang kata video ni backfire! WTF? Backfire? Cuba kome tengok pelakon porno tu? Adakah pelakon tu Papa Gomo? Parpu Kari? GAP? Najib? Tidak bukan? Itu adalah Anwar, confirm kata Nalla. Dia lebih kenal badan Anwar dari Wan Azizah yang selalu kepingin tapi tak dapat sebab Anwar panggil dia ikan sepat kering.

Tahukah kamu semua, berapa ramai orang kat luar sana yalah satu masa dulu mereka memuja Anwar sebagai idola, tetapi setelah melihat video ini mereka terus maki hamun Anwar? Jangan la buat andaian ikut suka orang UMNO je, turun padang pi jumpa orang kampung semua.

Jangan la dengar cakap sekor anjing kurap yang makan duit UMNO tapi masih setia dengan ANWAR JUBURI. Dia cukup marah kita main video ni sebab anjing kurap tahap babi ni tak percaya Anwar meliwat ketika ditanya Tan Sri Sanusi Junid. Tapi anjing kurap ni dok berkuasa dalam satu entiti UMNO sekarang ni.

Nak sebut geli aku. Dia ni pun sama macam si Badrul Burit gak, kaki kebas bini orang. Sian tau laki budak pompuan tu, dia sebat bini orang tu pastu dia buruk-burukkan pula suaminya. Pastu ada orang UMNO yang boleh teruja dengan mamat sial tahap anjing kurap ni dan memberi dia naungan lagi siap angkat lagi............ (sambung kat sini yea HOUSE PK)

TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...