Selasa, 13 Mac 2012

ISU LYNAS: WARTAWAN AKHBAR CINA MEMANG BODOH PUN.

I'M NOT STUPID TAPI BODOH SAJA .... ~ WARTAWAN AKHBAR CINA

Berkaitan dengan lapuran akhbar berbahasa Cina yang menjadi lidah kepada DAP dan sentimen anti Melayu serta anti semua kaum kecuali Cina DAP memang betul lah YB MB Pahang kata mereka itu BODOH. Memang BODOH lah kalau tidak kenal siapa yang bercakap dan apa yang dicakapkan. Kalau Pengarah AELB yang bercakap jangan kata YB MB Pahang yang cakap. Kan BODOH namanya tu. Tapi wartawan akhbar Cina di Malaysia ini memanjang BODOH. Kalau mereka tak BODOH masakan mereka tidak boleh membezakan Pengarah AELB dengan YB MB Pahang. Terlagi BODOH adalah bloger PAS yang nak tunjuk samseng dan gengster memperlanjutkan lagi keBODOHan wartawan akhbar Cina. Mereka ini semua setaraf lah dengan bloger Elitis dan bloger skeptis yang 'Baling Batu Sembunyi Tangan' konon sudah terlambat hendak pertahankan Kak Ijat. Kalau hati itu ikhlas dan jujur nak pertahankan pemimpin sendiri, perlu apa sebelum ini menghentam dan mendesak pemimpin itu berundur. Tak perlulah sembunyikan niat jahat dengan bersumpah. Memanglah wartawan akhbar Cina ini amat BODOH. Tontonilah klip video ini.


TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa saja pernyataan yang dikeluarkan oleh seseorang individu atau sesuatu badan yang telah disah dan diiktiraf sebagai "BODOH", jangan dilayan. Buang masa saja.

Tanpa Nama berkata...

Selagi dendam kesumat bersarang di hati, jangan haraplah ada keikhlasan dalam mempertahankan pemimpin. Buat lawak bodoh lagi adalah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...