Sabtu, 31 Mac 2012

38 SEN SELAMA 1460 HARI YANG SIA-SIA DI BAWAH REGIM ZIONIS PKR-PAS-DAP.


Tahukah anda bahawa sudah berlalu sebanyak 1460 hari selepas PRU 12. Mari kita bertanya kepada diri kita sendiri terutama yang berada di Selangor, apakah yang kita perolehi daripada regim zionis Pakatanista PKR DAP PAS selama mereka mentadbir Selangor selama 1460 hari (Tak termasuk cuti Umum dan cuti hari minggu).

Bagi perkhidmatan air, setiap hari rakyat cuma dapat 38 sen sahaja termasuklah EXCO dan pemimpin PKR DAP PAS yang ada kolam renang kat bungalo mewah mereka. Rakyat yang takde kolam mandi dan cuma ada kolam kumbahan IWK di hujung flat dan pangsapuri yang di bina semasa pentadbiran BN dulu tak dapat pun 38 sen dan cuma dapat KUPON sahaja. Itu pun entahkan sah atau pun tidak.

Ok apalagi ? RM100 buat warga tua yang terpilih sahaja. RM100 untuk setahun. Bermakna warga emas Selangor dapat 27.4 sen setiap hari untuk makan, minum, bayar bil air, bayar bil letrik, kos perubatan, kos pengangkutan dan perbelanjaan-perbelanjaan untuk menampung kehidupan mereka setiap hari. Nampaknya bukan warga emas yang untung sebaliknya tauke hypermarket yang terpilih dan EXCO yang makan komisyen lah yang untung besar.

Ok apalagi ? Aset untuk orang Melayu ? Err ... setahu kita semua mana ada satu unit bangunan di tambah atau di beli oleh Yayasan Selangor dan PKNS atau MBI atau KSSB atau apakejadahlagi dalam tempoh 1460 hari. Yang banyak di jual ada ler. 

Ok apalagi? Pendidikan percuma ? Ehh ada ke diamalkan oleh pentadbiran regim zionis PKR PAS DAP? Nak masuk UNISEL pun masih kena bayar. Nak masuk mana-mana IPTA atau IPTS mana ada EXCO dan pemimpin Pakatanista hulur kos pun. 

Ok apalagi? Kemudahan untuk para peniaga Melayu ? Sewa naik ada la. Tapak perniagaan orang Melayu kena sita dan ditutup atas pelbagai alasan ada ler. Mana tapak perniagaan baru untuk semua kaum di pusat bandar dan kawasan strategik ? Ada ? 

Banyak lagi la perkara-perkara sia-sia yang dilakukan oleh pentadbiran PKR DAP PAS selama 1460 hari ini, Yang banyak untung hamba tengok hanya sekelompok dan segelintir sahaja yakni kroni mereka dapat projek sampah dan rakyat dapat hidu sampah berlonggok-longgok di tepi jalan. Itu baru Selangor je diberikan contoh nyata, bayangkanlah apa jadi jika puak malaon itu semua perintah Malaysia. Habis lah rakyat kena jual di pasar hamba abdi di Baghdad. Ya la bak kata Kit Siang atas nasihat Dr Chan Man Heng ' Jual Rakyat lagi untunglah !"

TEPUK DADA TANYA IMAN!
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...