Khamis, 16 Februari 2012

KERANA INI ANWAR IBRAHIM SOKONG ISRAEL?


" I SUPPORT ALL EFFORTS TO PROTECT THE SECURITY OF THE STATE OF ISRAEL"- Anwar Ibrahim WSJ , January 26, 2012.

Bagi Anwar Ibrahim, anak Cina ... anaknya, anak India ... anaknya ... negara Israel sentiasa dihatinya. Kontroversi kenyataan Anwar Ibrahim menyokong segala usaha untuk melindungi keselamatan negara Israel dalam temuramah WSJ (26 Ja'nuari 2012) mengundang malapetaka kepada Regim Pakatan hancus. PAS gusar dan resah akibat di kecam kerana kenyataan tersebut telah cuba memperbaiki kerosakan imej Regim Pakatan Hancus dengan bersandiwara mengeluarkan 'Amaran-Ultimatum' kepada Anwar Ibrahim yang berbunyi agak lucu "tarik balik kenyataan atau saman WSJ" .

Sebelum ini Anwar Ibrahim telah mengeluarkan kenyataan bahawa undang-undang yang melarang jenayah seksual liwat adalah lapok dan perlu dihapuskan. Kenyataan itu menyebabkan Anwar Ibrahim menjadi terkenal sebagai Bintang Baru harapan Porno di majalah lucah di Jepun. 

Mari kita renungkan kenapa Anwar Ibrahim mampu mengeluarkan kenyataan tersebut dan begitu keras mempertahankannya? Paul Wolfowitz dan Shaha Riza telah mendidik Anwar Ibrahim menjadi Neo-Zionis. Malah mereka bertiga terlibat dalam Skandal penyalahgunaan kuasa di dalam urustadbir Bank Dunia dalam Skandal  Wolfowitz - Shaha Riza. Tonton video di bawah ini.


Sekarang anda faham kenapa Anwar Ibrahim begitu fanatik kepada negara Israel?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...