Rabu, 29 Februari 2012

KEJAYAAN NFCORP MENGUASAI PASARAN DI SINGAPURA YANG DICEMBURUI.


Objektif utama PFN dan NFCORP ialah menguasai pasaran daging halal tempatan. Di samping itu membuka pasaran-pasaran baru di luar negara. Mempromosikan produk daging halal tempatan dengan label tempatan. Sudah tentulah pelaburan dalam pasaraya mewah amat di alu-alukan. Setengah pihak berfikir untuk menjual produk daging halal tempatan hanya cukup di tepi jalan di bawah payung. Jimat kata mereka. Pemikiran sedemikian kita tinggalkan dulu kerana mungkin pemikir-pemikir tersebut lidahnya sama bercabang dengan cicak rumah serta mengalami kontusi yang menyebabkan banyak mentol dan wayar dalam otaknya terputus sehingga tidak mampu berfikir menggunakan otak tetapi hanya mampu menggunakan kepala lutut dan kepala takuk (akibat terlebih oberdos viagra).

Nampaknya kejayaan NFCORP membuat pelaburan bagi tujuan membuka pasaran baru di luar negara sudah dilabelkan puak-puak pemikiran ala cicak rumah sebagai penyelewengan. Betul ke? Seperti biasa mereka yang menulis mengenainya ternyata tidak mempunyai kejujuran memandangkan mereka sendiri pun gagal membuka apajua pasaran bagi produk tempatan di luar negara. Setakat menulis kemudian buat ugutan itulah sahaja kebolehan mereka.

Kembali kepada persoalan mengenai pelaburan NFCORP dalam pasaraya di Singapura. Jika ianya benar ini bermakna NFCORP telah berjaya dalam usaha awal membuka pasaran di luar negara. Ya la takkan nak jual daging halal kat warung tepi jalan. Tengok sahaja di pasaraya tempatan dimanakah letaknya produk IKS Melayu? Perkara ini tidak pula kumpulan cicak terlebih oberdos viagra hendak bangkitkan tetapi menyibukkan diri dengan menjilat taik-taik yang dilemparkan oleh pihak pembangkang. 

Rafizi mendedahkan kononnya NFCORP berbelanja di luar skop projek PFN dengan melibatkan diri dalam pembinaan pasaraya mewah di Singapura. Ok lah. Kita teliti mengenainya. Pasaraya Mewah di Singapura. Helo ! PASARAYA MEWAH di SINGAPURA. Bukan ke tempat itu paling sesuai untuk menjual dan mempromosikan semua produk keluaran IKS Melayu di luar negara dengan pulangan yang menguntungkan kepada semua pengusaha IKS Melayu/Bumiputera? Matawang Singapura dua kali ganda lebih besar daripada matawang Malaysia. Jadi sebarang produk yang di jual di situ membawa keuntungan berlipat kali ganda kepada pengusaha IKS Melayu/ Bumiputera. Ini juga dapat menjamin 100% pasaran bagi keluaran produk IKS Melayu. Bumiputera. 

Kita bertanya pula kepada kumpulan cicak tersebut selama 62 tahun mereka hidup di atas siling rumah sewa sementara menunggu janji-janji manis broker projek sudah berapa banyakkah pasaraya kecil-kecilan yang mereka sudah buka untuk memberikan laluan dan lowongan memasarkan dan memperomosikan produk IKS Melayu/Bumiputera? Tak perlu pergi jauh tengoklah di blog-blog mereka ada tak IKLAN PERCUMA UNTUK PRODUK KELUARAN IKS MELAYU/BUMIPUTERA? 

Sesia je la ranking tinggi-tinggi dengan jumah pelawat yang ramai tapi tak tahu hendak berjasa kepada bangsa sendiri. Cicak memang suka tinggal di tempat tinggi tapi beraknya menajisi tempat di bawah 

Sila jawab dengan jujur dan penuh intergriti dan jangan hanya menyalin semula ucapan tetapi sepatah harampun tidak faham dengan apa yang disampaikan di dalam ucapan tersebut. Sesia je hidup selama 62 tahun jika tidak pernah berjasa walaupun mengiklankan produk IKS MELAYU/BUMIPUTERA di blog.

Hamba pun sekarang ini sedang berusaha ke arah itu yakni menyediakan ruang iklan percuma untuk mana-mana pengusaha IKS Melayu/Bumiputera. Walaupun ranking hamba tak seberapa dan jumlah pengunjung tidak sehebat cicak yang tinggal di puncak gunung Himalaya.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

5 ulasan:

PAPA GOMO berkata...

bro? itu cicak sewel le.... otak tak betul sebab tu anak bini semua dia tinggal.

jangan layan sangat bro, sampah je tu.

JAS SALLEH berkata...

Ok bro ini last posting dalam polemik ini

Tanpa Nama berkata...

BIASALAH BILA ADA PERNIAGAAN MELAYU NAK BERKEMBANG SIKIT ADALAH PUAK2 BUSUK HATI DATANG MENYERANG...MALANGNYA YANG BUAT BISING NIE ORANG MELAYU GAK....

pukimaq berkata...

Islam pun benarkan bunuh cicak sebab busuk hati nak bagitau kaum Quraish bahawa Nabi Muhamamad bersembunyi di dalam gua.Tembak je semua bontot cicak.

Tanpa Nama berkata...

Betul tu.....lagi lagi cicak yg sula laga lagakan kutok sana puji sini , cucuk jarum....takut.......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...