Ahad, 19 Februari 2012

JAWAPAN RINGKAS KEPADA FITNAH MEGA TOLOL PASAL KAPAL.

Sebagai memudahkan kerja-kerja menjawab dan menangkis fitnah mega paling tolol yang dilakukan oleh caingok Pakatang dalam putar belit mereka mengenai kapal yang berdaftar dengan regim zionis berlabuh di pelabuhan Kelang (sementara tunggu pihak berkuasa Pelabuhan Kelang keluarkan kenyataan rasmi sebab mereka berdiam diri sahaja) berikan analogi seperti berikut kepada mereka:-
JLU adalah seorang pelanggan tetap pelacur dari China. JLU membuat pesanan daripada Rock Lee pengedar utama yang berada di China. Rock Lee telah mengupah King Jason pemilik kapal yang didaftarkan di regim zionis untuk membuat penghantaran dan berlabuh di pelabuhan Kelang untuk JLU membuat kutipan. Tiba-tiba perkara ini diketahui oleh caingok J13 iaitu Orenji Pondan AMK Kajang. Orenji Pondan AMK Kajang membuat fitnah mega tolol mengatakan kapal milik King Jason adalah bukti Malaysia ada hubungan dagangan secara rahsia dengan regim zionis. Tidakkah itu menunjukkan betapa bodoh mangkuk bertingkat di pihak J13 Orenji Pondan AMK Kajang?
Silalah buat sebarang pindaan dan perubahan mengikut selera masing-masing dan kreativiti masing-masing kerana kita tahu menurut undang-undang maritim antarabangsa, mana-mana kapal yang didaftarkan di mana-mana negara tidak bermakna kapal itu milik negara di mana pendaftaran tersebut di buat.

Kita juga tahu amalan pengangkutan melalui laut diamalkan di seluruh dunia di mana kapal-kapal dagang di sewa perkhidmatan oleh pengekspot untuk membuat penghantaran samada secara transit atau ke pelabuhan destinasi tapi bukanlah segala kargo di atas kapal tersebut adalah milik negara di mana kapal tersebut didaftarkan. 

Selamat bejuang menangkis fitnah mega tolol cai PKR tersebut.

Yakinlah, Fitnah Terancang tidak mampu mengalahkan Kebenaran.

TEPUK DADA TANYA IMAN! 
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...