Isnin, 27 Februari 2012

A.B.U. ASAL BERKHALWAT U-TURN KENYATAAN- ISU KHALWAT PEMIMPIN PKR MERANGKAP PENASIHAT AGAMA MB SELANGOR.



Lanjutan daripada kes khalwat pemimpin PKR merangkap penasihat Agama MB Selangor yang diberikan cuti percuma sebulan (boleh pergi 'Retreat' lagi. Di petik daripada sumber-sumber sahih yang turut di fitnah oleh pemimpin PKR tersebut sebagai perancang konspirasi jahat terhadapnya (bila dah kantoi mulalah buat macam-macam kenyataan U-Turn):
SHAH ALAM,27 FEB : Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) menafikan dakwaan penangkapan Dr Badrulamin Bahrom sengaja dirancang penguatkuasanya.
Menurut Timbalan Pengarahnya, Datuk Mohd Ghazali Abd Aziz, tangakap berkenaan dibuat atas laporan yang diperoleh badan itu.
“Jaip mengikut prosedur yang ditetapkan dan tidak pernah berlaku perkara yang dirancang atau atau berkomplot,” katanya.
Menurutnya, tindakan itu dibuat atas aduan daripada suami wanita terbabit yang menghubungi penguatkuasa Jaip supaya datang ke hotel itu kerana didapati isterinya bersama lelaki lain.
Badrulamin dijangka tiba untuk memberi keterangan di pejabat Bahagian Penguatkuasa Jaip kira-kira jam 3 petang ini.
Adalah difahamkan Jaip juga akan merakam kenyataan suami isteri yang terbabit dalam kes itu.
Kes Badrulamin disiasat mengikut Seksyen 145 Enakmen Pentadbiran Ugama Islam dan Adat Resam Melayu Pahang 1982.
Menurut Ghazali, selepas siasatan selesai, kertas siasatan akan diserahkan kepada pihak pendakwaan untuk tindakan lanjut.
"Ia merupakan satu prosedur biasa dalam kes seperti itu," katanya-Antarapos
Tuduhan Badrul itu turut dilaporkan FMT yang mendakwa suami wanita itu, samseng, polis, pejabat agama, dan blogger-blogger UMNO turut terlibat dalam konspirasi itu.
“Peristiwa yang berlaku mungkin dirancang oleh suami wanita tersebut dan Umno membuat persiapan yang cukup lengkap membabitkan (samseng, polis dan pejabat agama). Perkara ini kemudiannya dimainkan secara sensasi oleh blogger-blogger Umno.
“Laporan akhbar turut berniat jahat dan wujud unsur penganiayaan ke atas saya oleh suami wanita berkenaan.
“Saya tidak fikir kawan-kawan di dalam PKR terlibat. Mereka adalah sahabat seperjuangan saya. Saya akan jawab selanjutnya berhubung hal ini selepas bertemu dengan JAIP pada petang ini,” katanya-AIDC
Read more: http://www.pisau.net/2012/02/jaip-nafi-tangkapan-badrulamin.html#ixzz1naL3SV8j
Petang tadi pemimpin PKR itu ditemani oleh isterinya dan peguamnya Encik Ahmad Nizam Andul Hamid pemimpin PKR Temerloh yang aktif.

Untuk pengetahuan umum, kami para blogers pro UMNO/BN tak ada masa hendka mengintai aktiviti seksual pemimpin tersebut terutamanya pada jam 2 pagi. Masa itu adalah masa tidur kami. Pemimpin PKR akan melakukan bermacam kenyataan U-Turn bilamana kejahatan mereka diketahui umum dan tertangkap dengan bukti semasa melakukannya.

Patutlah maruah Islam boleh diperlekehkan oleh DAP kerana adanya pemimpin PKR sepertinya.

TEPUK DADA TANYALAH IMAN!

2 ulasan:

pukimaq berkata...

Ntahnya.Masa tu pun masa homo cun nak membontot.

pukimaq berkata...

Homo cun tak suka cuti dari membontot.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...