Sabtu, 21 Januari 2012

HASIL DAKYAH FAHAMAN PAKATAN MELAYU GADUH DALAM MASJID.


Hamboi .. ganas pakcik ni ... batu hiasan masjid pun jadi mangsa 

Hamba memetik cerita ini daripada sumber rakan bloger Empayar Pemuda. Nampaknya kejadian ini berlaku di Pulau Pinang. Dikatakan berlaku demo AUKU dalam masjid. Kita maklum Adam Adli orang Pulau Pinang. Kedua ibubapanya tinggal di Pulau Pinang. Oleh itu kita boleh simpulkan bahawa kejadian itu ada kaitan dengan keluarga Adam Adli sebagai sokongan kepada Adam Adli.


Marah sungguh brader itu bila di tegur ..... Pakcik tu masih 
pegang batu hiasan masjid


Meneliti dari gambar-gambar yang ada , kita dapat menyaksikan tahap emosional pendemo yang terdiri dari orang-orang tua pangkat pakcik dan atuk naik minyak. Kita yang muda ini bila tengok reaksi sebegitu pun merasa malu.


Akibat tidak mampu mengawal emosi ... yang lain hanya tengok tak terfikir pun mereka hendak menghalang perbuatan tersebut. 


Kejadian yang tidak diingini ini terjadi kerana dakyah fitnah hasutan pakatan selama ini. seharusnya para pendemo tersebut menyedari dan menginsafi bahawa perbuatan mereka mengikut emosi adalah perbuatan keterlaluan.

Kita perlu beringatlah jangan sampai DAP rasis dan pariah HINDRAF bertepuk tangan melihat Melayu Islam bergaduh sesama sendiri. Jangan lah kerana kenakalan Adam Adli maka kuasa politik dan perpaduan sesama Melayu Islam diperjudikan.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

itu lah disebab kan umgok ni jenis lembu2 tk tahu bahasa manusia itu lah jadi nya ya bloger bodu

JAS SALLEH berkata...

Kih kih kih tiba-tiba ada caingok pakatan dok marah-marah sbb dilembukan dalam isu nie .. tolol punya caingok pakatan

Isle berkata...

celako..celako..celako..budok2 pakatan jahanam nihh..BENGONG

Wake UP! berkata...

Bagus ni. Jadi barua DAP komunis. Bodoh je bergaduh sesama Melayu Islam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...