Ahad, 4 Disember 2011

OPOCOT ... LAA DAH PENUTUP #PAUMNO 2011 TAHNIAH ANDA SEMUA BERJAYA!



PENUTUPAN PAUMNO 2011
SEMUANYA BERJAYA.
(Ada Yang Tertinggal Ke?)


Laungan Keramat

Ikrar Taat Setia

Segala Puji bagi Allah subhanahuwata'ala. PAUMNO 2011 dengan rasminya di tutup petang tadi. Dalam ucapan penggulungan DS Najib telah membidas keras Pendajal Utama di Malaysia , Pak Seks Anwar Ibrahim. Andaikata Pak Seks Anwar Ibrahim hadir dan mendengar alunan keras balunan DS Najib tersebut hamba amat percaya akan terputuslah urat nyawa Pak Seks Anwar Ibrahim dek terkejut. Antara lain DS Najib berkata:
"Berkokok sana sini, bohong sana sini, tipu sini, tipu sana, fitnah sini, fitnah sana, main sini dan main sana," kata Najib sambil disambut gelak ketawa perwakilan. Kononnya, kata Datuk Najib, Si Ketua Penipu ni kata 'kami juara'. Tapi dalam masa yang sama, parti sendiri pun masih kucar-kacir dan tak terurus. Selain itu, Datuk Najib turut membidas dakwaan berkenaan Si Ketua Penipu itu akan mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri yang menyebabkan perwakilan bersorak 'boo'. "Saya dengan Pak Lah masa tu, daripada mana dia cakap ni? Saya tanya Yang di-Pertuan Agong pun baginda gelengkan kepala," katanya  sambil tersenyum. Kenyataan tersebut dinyatakan oleh Datuk Seri Najib berkaitan dengan agenda 16 Sepetember yang pernah dijanjikan oleh Si ketua Penipu tu sebelum ini. Kononnya, kata Si Ketua Penipu tu, ada 30 orang ahli Parlimen Barisan Nasional yang sedia untuk melompat parti dan memberi laluan kepada dia untuk jadi PM. Hakikatnya, dakwaan tersebut hanya merupakan satu Pembohongan yang maha besar pernah dilakukan oleh seorang pemimpin dalam Malaysia ni.  Bukan setakat orang di Malaysia sahaja yang dia tipu, habis satu dunia ni dah dikencingkannya hidup - hidup. Datuk Seri Najib juga turut bertanya, berapa kali Si Ketua Penipu tu berani mengangkat sumpah bagi menepis segala fitnah yang katanya dilemparkan terhadap dia selama ini? "Saya nak tanya dia, berapa kali dia bersumpah? Di dalam masjid? Tak de.  Di luar masjid? Tak de. Malah di mahkamah pun, tak berani. Masuk dalam kandang, tak berani bersumpah," kata Najib.
PAS turut di sergah serta di sindir oleh DS Najib sebagai kelaun (bangang) dan menyeru agar PAS memutuskan hubungan kekasih gelapnya iaitu DAP (Dajal Almasikh Party) " Kalau perjuangan berdasarkan Islam, tinggal dari jadi rakan DAP" 


Pada pandangan peribadi hamba sendiri apakah UMNO memerlukan PAS untuk meraih sokongan orang Islam? Tidakkah bilangan dan penyokong UMNO jauh lebih besar dari PAS? 


Kepada pengundi Melayu pula, silalah bertanya soalan ini kepada diri anda sendiri ' Apakah keperluannya mengundi sebuah parti seperti PAS DAP PKR sedangkan sudah ada sebuah parti yang selama ini menjaga kebajikan mereka'


TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...