Selasa, 6 Disember 2011

NURUL IZZAH, ANWAR IBRAHIM &AMIN ISKANDAR ANIAYA PAPA GOMO.


PAPA GOMO DIANIAYAI
(Telor Dah Cukup Power Ke?)

Hamba hendak maklumkan kepada semua kawan dan lawan. Sebelum kamu semua hendak menganiayai Papa Gomo .. tolonglah .. tolonglah pastikan telor anda semua betul-betul kuat. 

Memanglah ada kawan dan lawan yang berkecil hati dengan sikap tegas Papa Gomo bila berurusan dengan kamu semua. Hamba juga tahu ada yang menuduh Papa Gomo menghasut urusetia UMNO dalam PAU 2011 apabila ada jentera parti sendiri kelihatan di layan kasar. Bukanlah hamba hendak memihak kepada sesiapa pun kerana bagi hamba apabila anda semua menyerang Papa Gomo apakah maknanya itu? Itu bermakna anda yang menyerang Papa Gomo adalah manusia yang tidak ada keyakinan diri yang teguh dan kuat. Papa Gomo pun korang boleh dikalahkan. Hamba juga tahu sudah ada konspirasi mahu memenjarakan Papa Gomo selepas PRU 13 atau sebelum atau ketika berlangsungnya PRU 13. 

Apabila Papa Gomo mendedahkan perkara Nuru Izzah mempelopori arak, perkara ini terjadi. Apabila Papa Gomo akan mendedahkan lagi klip video salahlaku Anwar Ibrahim, perkara ini berlaku. 


Apabila Papa Gomo mendedahkan bahawa pemimpin Pakatan Haramjadah seperti Anwar Ibrahim telah melakukan gerak kerja subversif di Indonesia di mana menghasut warga Indonesia membenci dan menghidupkan semula kempen Ganyang Malaysia, perkara ini terjadi.

Hamba beri amaran tegas kepada lawan dan kawan. Jika perkara ini masih berterusan, hamba akan dedahkan semua rahsia dan identiti para lulusan IKD dan Kuda Trojan yang sebenar di dalam UMNO. Ingat yea, sedangkan kehadiran hamba sepanjang PAU 2011 pun korang tidak dapat mengesannya. 



Kalau hendak berlawan biarlah secara jantan dan jangan buat secara pengecut dan tikam belakang. Anda mahu menghentikannya atau anda mahu hamba bertindak?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...