Ahad, 18 Disember 2011

NAK TANYA BETUL KE BLOGER BN/UMNO BERPECAH BELAH?

SOALAN TERBUKA & TIADA HADIAH MISTERI.

Artikel ini secara rambang (bukan seks rambang atau liwat rambang) berkenaan dakwaan mengatakan bloger BN/UMNO berpecah belah dan suka menyerang sama sendiri. 

Hamba nak tanya lah mengkritik dan menegur sesama sendiri pun kira bergaduh ke? Biasalah lagikan lidah tergigit inikan pula sesama bloger. Lagipun bukan semua terlibat. Bloger-bloger lain tidak ada yang terlibat. Takkanlah kerana hamba dan Papa Gomo menegur dan membuat kritikan keras terhadap BigDog dan Tun Faisal maka di buat deduksi bahawa  semua pejuang maya pro BN/UMNO bergadoh? Kenapa begitu takut kena kritik dan menerima teguran? Kenapa hendak membabitkan orang lain yang tidak ada kena mengena pun?

Helo ! Siapa BigDog dan Tun Faisal sehinggakan mengkritik mereka disamakan dengan bergaduh dengan semua bloger pro BN? Kritik dan menegur pun di kira bergadoh ker? Kata bawak Pembaharuan dan Politik Baru. Pembaharuan dan Politik Baru apakejadahnya ini?

Bila kena kritik dan di tegur keras kenapa beri alasan tak masuk akal? Welaweh macam sotong je peelnya. Tak layak jadi pemimpin camtu.

Sepatutnya pihak yang kena kritik lah pertahankan pendirian mereka. Mampukah mereka mengkritik dan pada masa yang sama boleh ngeteh bersama? Hamba dah banyak cuba, setakat ini hanya Papa Gomo , bloger otai dan bloger APA serta Double Y  termasuklah gerombolan bloger Pulau Pinang yang boleh camtu. 

Air dicincang takkan putus kecualilah air keruh di Kelantan dan di Selangor. Masa kecik-kecik dulu berapa biji penumbuk singgah di muka adik beradik sendiri? Tapi putus saudara tak? Siapa pulak yang bertanding jadi calun ? Hamba dari dulu pun tak nak jadi Wakil Rakyat , nak mampus berjawab di akhirat kelak. Be matured please. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

rahman berkata...

syabas bro... tu semua kerja bloger Fuckatan la punya kerja...kasi pecah n perintah!!! harap pro kerajaan berhati2 k

Aku Peduli Apa @ APA berkata...

Assalam sahabat JS.
Hamba setuju..meh pekena teh bila tuanhamba free.Jangan kata air..nak cincang kita pun tkn putus jiwa perjuangan nya,walaupun badan terputus dua.

Meh kita pakat susun,blogger blogger yang dikatakan bersengketa..kita pekena teh..pastu kita spin kat blog kita masing masing bagi padan muka depa.

JAS SALLEH berkata...

Hehehhe yup betul bro !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...