Sabtu, 31 Disember 2011

KARNIVAL SAYANGI SELANGOR MENDAPAT SAMBUTAN HANGAT!

Karnival Sayangi Selangor- Gambar Terbaru Hari Ketiga

Sejak 28hb Disember 2011, Shah Alam penuh sesak dengan trafik jem! Karnival yang diadakan bertujuan menyampaikan dan memperlihatkan kepada rakyat segala bentuk program yang dilaksanakan oleh kerajaan BN. 4 hari yang sungguh bermakna kepada seluruh warga negeri Selangor yang menarik nafas lega kerana kelemasan dengan tekanan hidup di bawah rejim Pakatan Haram Jadah. Sambutan hangat oleh warga Selangor ini menjadi cemburuan irihati rejim Pakatan haram jadah yang tidak menyangka rakyat Selangor kembali menyokong BN secara besar-besaran sebagai tanda protes mereka terhadap penipuan dan penyelewengan rejim Pakatan haram jadah sejak 2008. Mana boleh tahan asik di tipu dan dibohongi oleh rejim Pakatan haram jadah. Pada kali ini rakyat Selangor berpeluang mendapat dan melihat sendiri kesemua program-program yang telha dilaksanakan oleh kerajaan BN untuk mereka. Dengarkatalah pentadbiran Khalid G dan DAP rasis tidak lena tidur dan resah gelisah sepanjang 4 hari ini. 


Untuk kemaskini status dan lapuran penuh mengenai apa yang berlaku di Karnival SAYANGI SELANGOR 2011 sila ke pautan ini KITAGEMPUR.COM.

Tapi apa kelas brader dok baca kat blog, JOM LAAAAAHHHHH HADIR ! HARI TERAKHIR PADA HARI INI JANGAN LEPASKAN PELUANG ANDA !

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Ahmad Putra berkata...

ye ke ramai? dgr kabar malam tu ceramah ustaz azhar lagi ramai dari majlis maksiat BN di iCity..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...