Sabtu, 31 Disember 2011

KUTUKAN TERAKHIR PADA TAHUN INI.. KIMAQ PUNYA PEMAJU!


MADRASAH KANCHUT KEDAH. Kimaq punya pemaju. Madrasah yang bukan berkhidmat untuk PAS menyebarkan fitnah-fitnah mega dan ajaran-ajaran sesat tidak disukai dan digemari oleh PAS sendiri, Dewan Pemuda PAS Kedah, DAP rasis dan PKR termasuklah segala para haprak mereka yang menjadi pemaju hartanah. Apakah masalah yang di bawa oleh madrasah tersebut? TIADA! Usianya lebih 100 tahun! Memberikan khidmat kepada masyarakat setempat bagi pengajaran agama dan tempat mereka bersolat jemaah serta menjadi tempat perlindungan bagi musafir. Itulah yang telah diamanahkan oleh pemberi wakaf khas tersebut.

Kimaq punya pemaju hartanah ! Kerana mahukan wang dan mahu melihat madrasah yang banyak berjasa kepada umat Islam setempat tidak lagi berfungsi madrasah itu mahu dirobohkan. Cisss !

Kimaq pemimpin PAS yang hipokrit! kerana mahukan wang sanggup robohkan madrasah berusia 100 tahun sanggup jual tanah wakaf khas. Di bina baru pun tidak akan sama dengan yang lama! Sudah tidak kenal lagi dosa dan pahala! Sudah tidak tahu hukum hakam Allah swt !

Semuga Allah swt memberikan kepada semua pihak yang terlibat pembalasan yang setimpal dengan sejauhmana penglibatan mereka. 
SEMOGA ALLAH SWT KALAHKAN PAKATAN HARAMJADAH DAN TIDAK DAPAT BERKUASA DI MALAYSIA SAMPAI KIAMAT!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hang tak payah sebok oi, apa depa buat semua halal. nanti ada keluar ayat quran dan hadith. kalau yang nak roboh tu orang Umno barulah dosa. tau kaa?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...