Khamis, 22 Disember 2011

GELI TENGOK, GAMBAR ADAM ADLI KAH INI?

AKSI TERLAMPAU, ADAM ADLIKAH INI?

Perhatikan betul-betul ...

Bandingkan dengan yang ini ......
Renungannya sama
matanya sama 
Adakah orang yang sama?
Ha ha ha ha ha 
GAY JAMBAN RUPANYA ?
Anda nilaikan sendiri ... 


Pejuang Hak Mahasiswa Atau Pejuang Hak Gay Jamban?
BEBAS untuk SEKS LUAR TABIE'?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Emm rambut,bibir dah warna Purple......Unggu? Apa makna warna Unggu pd golongan lelaki spt tu?

Tanpa Nama berkata...

ADA IRASAN SKIT2....adakah???????????..Tak Kuasa Mak Lampir...

Tanpa Nama berkata...

tak heran, mana2 yang menentang kerajaan terus di 'bogelkan' biasalah teknologi sekarang..gambar edi, biasaah..yg mengedit tu boleh buat lebih teruk lagi lebih dari tu..

JAS SALLEH berkata...

Terpulanglah kepada penilaian masing2 kebenaran akan tetap menjelma jua :)

Emmet Muhamad berkata...

kah kah kah, post oleh orang bangang. Macam lembu tak boleh beza mana satu betul mana satu salah.

muhasabah lah diri

Tanpa Nama berkata...

golongan Adam Adli ni kan kesukaan BABI? (Bro Anwar Bin Ibrahim)

Tanpa Nama berkata...

BIASA LA...ANAK BUAH ANUwar ALJUBURI....SPESIS UMAT NABI LUTH.....!!

Zikrullah berkata...

xsma pn.. astagfirullahalazim... buat tmbh dosa jaa tgk gmbr cm 2.. dh lh 1st time plk 2.. truk tol lh tnjuk bnda2 cam ni.. tp apesal rmbt dy pndek lak tibe2??.. jgn lh bkk aib org..

Nabi saw. bersabda, "Sesiapa yang menutupi kesalahan seorang muslim maka Allah menutupi kesalahannya di dunia dan di akhirat. (HR Ibn Majah)

hidup ibrt roda, kdg2 kita d ats n kdg2 kita d bwh. sesuatu yg d lakukn akn d ats mka bumi ini akn d tnya d akhirat kelak.. wa Allahu alam ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...