Ahad, 11 Disember 2011

DEDAH KELANTAN PERBUATAN KHIANAT PAS KELANTAN KE ATAS TANAH PERKUBURAN ISLAM.

Demo Nampak Tak Bangunan KB Mall Tuh.Dibawah Bangunan Tersebut Asalnya Adalah Pasar Borong Basah Jalan Hamzah Yang Merupakan Pusat Jualan Hasil Pertanian Dikalangan Petani Kelantan.

Begitu Juga Dengan Perhentian Bas Yang Menghubungkan Perkhidmatan Bas Dengan Negeri Lain Dalam Semenanjung.DAN Disebelahnya Terdapatnya Sebuah Perkuburan Melayu Islam.

Sebelum terbinanya KB Mall sekarang,itulah Tapak Pasar Borong berkenaan yang dibelakangnya terdapat sebuah Perhentian Bas yang lebih dikenali sebagai Perhentian Bas Jalan Hamzah  tempat berkumpulnya anak-anak muda Kelantan untuk menaiki bas dan berhijrah ke bandar untuk mencari kehidupan dengan merantau dan bekerja,serta terpaksa merempat mencari kehidupan di perantauan,memandangkan sampai kini Kerajaan Kelantan Gagal Menyediakan Kerja Pada Golongan Tersebut.

Pemandangan Hadapan Perhentian Bas Jalan Hamzah


 Awal Ramadhan Dan Selepas SyawaL Beginilah Peranan Mak Bapak.
Beli Tiket Bas Untuk Anak-Anak Mereka Pulang Balik Kerja Di Kota.
Meriah Broo.Ulat-Ulat Tiket Pun Berlambak Time Nih.


Ini Gambar Kubur Kristian Yang Hampir Dengan Lokasi Tersebut.Sampai Sekarang Ia Masih Boleh Digunakan Lagi.


Insyaallah Minggu Depan,Andaikata Demo Sampai Ke Kalantan,Jangan Terkejut Kerana Perhentian Bas Dan Tanah Perkuburan Islam Udah Tiada Lagi.Andaikata Demo Angkat Pakai Kren Bangunan Indah Tersebut,Maka Terjawablah DISITULAH Tempatnya Perhentian Bas Jalan Hamzah Dan Tanah Perkuburan Islam Tersebut.





Kerana untuk mendapatkan keuntungan yang singkat,tanah kubur dan tanah wakaf pun Kerajaan Rejim Nik Ajis jual.Begitu kah cara pentadbiran islam bila ramai rakyat yang menitiskan airmata.Difahamkan juga,Tanah Kubur Kampung Kubur Kuda juga alami nasib yang sama.Pendedahan seterusnya akan menyusul.


Dahulunya Kubur Islam,Tetapi Kini DERETAN Tempat Letak Kereta


Selanjutnya baca di sini :-

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Saya selama ini hanya berpeluang membaca dan juga memberi komen ke blog Tuan. Blog Tuan telah banyak memberi info dan juga penerangan berguna buat saya terutamanya tentang putarbelit pembangkang.

Hari ini, saya telah menyahut seruan DS Najib untuk memperkuatkan lagi serangan terhadap pembangkang didalam ruang maya. Dan saya dengan rendah dirinya mohon ingin bersama Tuan serta para bloggers pro kerajaan lainnya berrganding bahu didalam usaha ini.

Saya telah linkkan blog Tuan ke list saya dan berharap Tuan sudi linkkan blog picisan kami ini ke list tuan juga. Diharap, saya yang masih baru ini akan mendapat tunjuk ajar dari pihak Tuan. Semoga perjuangan kita diberkati.
Salam Perjuangan dari saya.
-KeyMarzuki-

Jas Salleh berkata...

ok bro

Azmi_mus berkata...

Minta komen Orang kelantan dalam hal ini..yang lama dok kat bandar KB, yang tahu dengan tepat ttg hal ini...

walaupun saya juga dari Kelantan tetapi saya kurang arif kawasan KB Mall...

Tanpa Nama berkata...

konon perjuangkan islam tp dalam diam banyak kepentingan islam digadaikan...

memang perosak... mcm anai2 luar nampak cantik tp dalam hancur....

Tanpa Nama berkata...

jgn terpengaruh dgn penulis ini,cuba lihat blk tanah perkuburan tadi batu nisan ke tiang salib...?????ayat penulis blok ni pun menunjukkan beliau bukan org jati kelantan..so,renungkanlah...?????

Tanpa Nama berkata...

mana ada kubur islam dekat ngan kubur kristian kat kelantan...penulis blog ni org mne..?jawa timur ker?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...