Ahad, 11 Disember 2011

HAI BANG NUOR PUN TERGUGAT DEK PAPA GOMO? TERBAIK !


ANWAR IBRAHIM AKUI PAPA GOMO ADALAH ANCAMAN.
(Salah Satu Punca Konspirasi terhadap Papa Gomo)

Kehadiran bloger tak bertuan seperti Hamba dan kumpulan Papa Gomo yang sentiasa bekerjasama antara satu sama lain, senada dan seirama dalam menangkis dakyah serta menjatuhkan populariti kepimpinan Pakatan DAP PKR PAS sudah tentulah menjadi ancaman kepada mana-mana kumpulan opurtunis dalam UMNO. 

Apabila Papa Gomo di pelawa menyertai ujian selaman kapalselam kebanggan negara KD Tun Razak yang menjadi tunjang dan pokok dakyah terhadap DS Najib dengan segera Anwar Ibrahim mengakui bahawa Papa Gomo adalah ancaman. Kepada siapakah Anwar Ibrahim tujukan kenyataan itu? Anda sudah boleh mengagalkannya.Baca seterusnya di sini PRAPUKARI dan PAPAGOMO.

Keberadaan orang-orang UMNO seperti kami dan ramai lagi di alam maya menyebabkan percaturan yang di susun rapi sejak 1998 oleh pro Anwar menjadi kelam kabut dan kucar kacir. Satu persatu tembelang dan wajah sebenar mereka di bongkar. 

Bagi kami ranking blog dan jumlah pembaca tidak penting tetapi mesej yang disampaikan itulah peri penting. Ternyata mesej-mesej kami memberi kesan dan impak yang sungguh kuat terhadap kepimpinan Pakatan DAP PKR PAS. 

Kami tidak berminat untuk menjadi hebat. Kami tidak berminat dengan wang ringgit. Kami tidak berminat dengan jawatan. Kami tidak berminat dengan habuan. Inilah yang menjadikan mesej kami lebih berkesan dalam menangani sebarang fitnah dan dakyah serta dipercayai umum. Itu sahaja.

Kami mengucapkan jutaan terimakasih dan penghargaan tinggi kepada para pembaca kami dan pengunjung blog kami kerana tanpa anda semua siapalah kami. Teringin juga hendak belanja teh tarik kerana itulah sahaja kemampuan kami seadanya. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...