Jumaat, 4 November 2011

KAK WAN JIJAH MENGAMOK BILA THE WEST AUSTRALIA MEMOHON MAAF.

Owh Akaq One Jeeja, Khita O-ren kata Maaf
Awat Mat Salleh Ausie Kawan Bang Nuo Nie Semua Lagu Nie?????? 

ISU ANAK YAB DS NAJIB BERADA DI CHOGM. Tentunya masih segar diingatan anda bagaimana The Western Australia mengejutkan anda semua mengenai berita palsu bertajuk 'Delegates Goes Shopping and sightseeing". Jadi tidak perlu diulangkan apakah fitnah yang tercetak oleh suratkhabar Australia tersebut. Buat tambah dosa fitnah sahaja jika diulang-ulangkan. Sebagai rekod di bawah ini adalah petikan di mana The West Australia berbohong dan memohon maaf:-

Fitnah Yang Kantoi.

Twitter YAB DS Najib Menafikan Pembohongan The West Australia


Konsulat Jeneral Malaysia di Australia Mengeluarkan Surat Teguran kepada The West Australia.

The West Australia Mohon Maaf.

Sebelum ini KOMPAS Indonesia juga turut memohon maaf kepada YAB DS Najib di atas suatu berita bohong yang disiarkan olehnya. Beginilah cara orang dap-pkr-pas berpolitik. Sepanjang masa mereka berbohong dan terus berbohong. 

Teladan Isu: Semenjak dari bulan Ramadan lalu sehingga kini, setiap berita palsu, pembohongan dan fitnah yang dikeluarkan dan disebarkan oleh pihak pembangkang dapat dipatahkan dan dibuktikan ketidakbenarannya. Selepas ini apasaja yang dibangkitkan oleh mereka mengenai apajua sekalipun, anda jadikanlah pendedahan dan pembuktian pendustaan pembangkang seperti ini dan sebelum ini sebagai kayu ukuran. Sudah jelas bukan? Pembangkang hanya berminta bermain politik kotor dan jijik serta menyebarkan fitnah hasutan semata-mata. Kalau mereka tidak berbohong, berdusta, menipu dan menyebarluaskan fitnah hasutan bukanlah namanya dap-pkr-pas.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...