Khamis, 17 November 2011

HOI MELAYU JANGAN JADI KEPARAT KEPADA BANGSA SENDIRI LA!!!!!!!

Papa Wa Ciom Sama Lu Sibab Lu Sama Atok Sama Mama Manyak Pandai Buat MELAYU GADOH-GADOH SAMA SENDILI . Nanti Bila Wa Busat Wa Janji sama Papa, sama Mama Sama Atok Wa Kasi Terus Buat Melayu Jadi Bolo-bolo semua, Jadi Anjing Kita Semua Nanti Bila Olang Cina Macam Kita Pelintah Ini Negala Wa Kasi Bikin Melayu Pengemis Melayu Peminta Sedekah Kita Olang Cina Kasi Sapu Semua Ekonomi Kasi Halau Semua Melayu KELUAR BALIK INDON SANA!!!!!!

DAPIGSIAL & ACCIM. Sepanjang tempoh 54 tahun ini, hamba hendak tahu kepada pembenci bangsa sendiri Berapa banyakkah wang, tenaga dan masa yang telah disumbangkan oleh ACCIM & DAPIGSIAL kepada kemajuan pembangunan ekonomi, sosial dan pendidikan orang MELAYU? 

Persoalan kedua, sebelum MELAYU dalam PRONOKEPARAT menjadi ahli PRONOKEPARAT sudah berapakah jumlah yang MEREKA SAPU DAN BALUN SEMASA DI DALAM UMNO?

Persoalan ketiga, MELAYU SOSIALIS yang sebelum bergabung dengan PORNOKEPARAT , apakah sumbangan mereka kepada orang MELAYU? Bunuh Melayu adalah semasa mereka berada dalam Rejimen ke 10 PKM. 

Persoalan keempat, kenapa SEMANGAT 46 gagal mewarisi UMNO (LAMA)? Sebaliknya UMNO (BARU) berjaya mewarisi (UMNO)LAMA)?

Persoalan kelima. kenapa Nurul Izzah mempunyai lebih 20 akaun simpana tetap di Israil? Untuk siapa? Dari mana sumber kewangannya?

Persoalan keenam, kenapa ada jurang perbezaan amat besar dalam jumlah gaji yang di terima oleh orang Melayu dengan orang Cina dalam sebuah syarikat dan organisasi orang CINA?

Persoalan ketujuh, kenapa Melayu korporat yang diberikan peluang untuk maju oleh UMNO pada akhirnya mengkhianati UMNO dan secara tidak langsung menjadi keparat bangsa sendiri?

Persoalan kelapan, kenapa Anwar Ibrahim TIDAK SAYANGKAN BANGSANYA SENDIRI semasa memperkenalkan slogan dan kempen anti MELAYU melalui KETUANAN RAKYAT?

Persoalan kesembilan, kenapa pegawai-pegawai eksekutif GLC dan syarikat yang diberikan peluang dan ruang oleh UMNO selama ini TIDAK MENGEMBALIKAN DAN BERKONGSI KEKAYAAN MEREKA DENGAN ORANG MELAYU ?

Persoalan kesepuluh, kenapa tidak dipersoalkan dan dipertikaikan berapakah jumlah DANA AWAM yang telah di terima oleh ACCIM SELAMA INI dan kenapa ianya hanya beredar di kalangan AHLI-AHLINYA SAHAJA?

Cukuplah setakat ini sepuluh persoalan tersebut. Siapakah yang Mampu Menjawabnya?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

waa tak ale jawapan maa mau jawab lu punya soalan maa...itu lu kena tanye sama itu pukimak punya olang laa.....sapa lagi maa klau bukan melayu2 yg tak sedar diri maa.itu basuh belak olang2 DAPIG maa....khaaaaak thuiiiii....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...