Khamis, 27 Oktober 2011

KAK WAN JIJAH PASANG BODI LAH.

Apasalahnya .. sekali sekala akaq nak pasang bodi jugak..

WAN AZIZAH. Mak Lempira Zuraida Ampang kemain murai mulut jaja cerita pasal beg tangan DS Rosmah. Pelik juga dari mana sumber maklumat tersebut Mak Lempira perolehi. Beberapa rakan blgoer ada menyebut mengenai musang berbulu ayam dalam pejabat Perdana Menteri. Ini sama lah taraf dengan cerita jaja chegubard mengenai cincin. Akhirnya semua cerita jaja dibuktikan tidak benar samasekali.

Samalah juga dengan cerita jaja seorang bloger pembangkang mengenai harga Menu 1 Malaysia. Lain yang ditawarkan dalam pakej lain pulak si mamat bingai itu buat pesanan. Manalah hendak dapat harga yang sama. Inilah perangai pepuak PKR-DAP-PAS. Bila batang hidung sendiri berdarah minta ampon, mintak nyawa dan mintak simpati.. tolong jangan babitkan ahli keluarga. Kononnya lah. 

Kalau bab Lapuran ketua Audit Negara pulak, hamboi gambaran yang mereka berikan seolah-olah pemimpin UMNO dan BARISAN NASIONAL ini kemarok sangat duit. Bila bab Lapuran Ketua Audit Negara hentam diaorang , semuanya menikus kaber line. 

Dalam kisah ramas neneng, kemain Guan Eng bercakap pasal porno, lucah, jadikan anaknya mangsa dan macam-macam lagilah. Pada tahun 1994, Guan Eng juga pergunakan budak perempuan umur 15 tahun untuk menjatuhkan, memalukan dan mengaibkan Rahim Thamby Chik.Pada tahun 1997, Karpal Singh, Mat Syabu, Guan Eng dan Kit Siang semuanya memainkan isu salahlaku seks ke atas Anwar Ibrahim. Sekarang ini apajadi? Begitulah hipokritnya malaun-malaun tersebut. 

Rakyat pun sudah naik menyampah dengan sampah-sarap yang dibangkitkan oleh dap-pkr-pas. Pulau Pinang dengan skandal sPICE dan bermacam-macam lagi. Kedah penuh dengan kelemahan pentadbiran. Kelantan sudah mula menjadikan Nik Aziz sebagai TUHAN dan DEWA yang wajib di sembah. Selangor pula semakin rancak pkr rompak khazanah negeri. Eloklah korang semua tolak dap-pkr-pas kembali kepada asal mereka yakni duduk di kerusi pembangkang dalam jumlah yangs edikit. Bila mereka menjadi ramai dan mentadbir negeri habis lintang pukang negara dan rakyat. 

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...