Ahad, 30 Oktober 2011

BILA DATO HASAN ALI DEDAHKAN BAI'AH TALAK TIGA, KAK WAN JIJAH TERSENYUM MANJA.











Cukup-cukuplah Nik Aziz. Sampai bila kamu hendak menjadi TUHAN GURU? Kepada Para ahli dan penyokong PAS pula sampai bila kamu hendka mengheret Nik Aziz ke Neraka? Contohilah Dato' Hasan Ali, YANG HAK TIDAK BERCAMPUR DENGAN YANG BATHIL. Dalam PAS ini sudah terlalu banyak sangat amalan-amalan yang bercanggah dengan ISLAM. Oleh itu, diserukan kepada mereka agar kembali ke pangkal jalan dnegan cara yang baik sebelum kemurkaan Allah SWT datang menimpa ke atas mereka.


ANTARA YANG DIPERKATAKAN OLEH DATO' HASAN ALI:-
(Nik Aziz) You re not God. Sekarang Tok Guru berblog. Tok Guru tidak berjumpa sendiri saya. dia dengar cakap (Prof.) Aziz Barri. Kalau Tok Guru panggil saya, berlaaarrriiii saya ke Kota Bharu, kata Dr. Hasan Ali.

Kalau dia tak masuk dalam PAS, saya dah dapat 10 juta (ringgit) dengan kredibilitinya sebagai pakar motivasi dan sebagainya. Dengan saya masuk PAS, saya rugidah rugi boleh pula bala-bala bila orang kutuk saya dalam blog-blog. Sebenarnya tak berbaloi saya masuk PAS ini bila terlibat dengan PAS, pintu rezeki saya ditutup..

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

Puteramuda Mahamiru berkata...

Bacalah perkara 4 hingga 6 dalam Protokol 5 dalam World Conquest Through World Jewish Government seperti terjemahan Victor E Marsden. Semua yang berlaku sudah dirancang dengan teliti. Bagaimana mereka memberi tajuk kecil disitu sebagai " Masses Led By Lies " Dia tidak berlaku ka di Malaysia ?? Ingat dan fahamlah mengapa raja media dunia Rupert Murdoch kini berpejabat di Jakarta dan pernah datang ke Shah Alam untuk memberi anugerah sebagai tokoh demokrasi kepada seseorang. Dah lupa kah kita ....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...