Isnin, 5 September 2011

PAS SEMAKIN TOLOL PEMIMPINNYA SEMAKIN BANGANG PENGIKUTNYA SEMAKIN TAKSOB.

SEJARAH PAS TIDAK PERNAH BERTUNJANGKAN KEPADA ISLAM. NAMA SAJA ISLAM TAPI PERJUANGANNYA BERGANTUNG KEPADA PEMIMPINNYA. JIKA PEMIMPINNYA CENDERONG KEPADA KOMUNIS MAKA PERJUANGAN PAS ADALAH KOMUNIS. PERJUANGAN PAS KULITNYA SAHAJA KULIT ISLAM TAPI ISINYA BUKAN AJARAN ISLAM TAPI TOGHUT.

Dalam meniti usia tua senjakala 60 tahun (1951-2011) PAS jauh berbeza dengan UMNO yang sentiasa istiqamah dalam halatuju dan perjuangannya, PAS sentiasa BERSALIN KULIT seperti tabie seekor ular.. Walaupun PAS pada kulitnya lebih indah daripada kulit ular sawa batik (spesis ular sawa terbanyak di Malaysia) kemahiran PAS juga lebih hebat daripada belitan maut Ular Sawa Batik. 

Ular Sawa batik mempunyai corak kulit yang menarik dan nampak seperti tidak merbahaya tapi cubalah mendekatinya pada masa ia lapar, tak kira apa saja didepannya pasti ULAR SAWA BATIK tersebut akan MEMBELIT KUAT terlebih dahulu mangsa untuk mematah-matahkan tulang temulang mangsanya sebelum di telan bulat-bulat jadi makanan. Begitulah juga dengan PAS. 

Dalam 60 tahun perjuangan PAS, pernahkah kita mendengar PAS berbakti kepada masyarakat? selama lebih 21 tahun PAS berkuasa di Kelantan, dimanakah kelompok masyarakat alim ulama yang setaraf dengan Wali 9 atau sehebat pendakwah-pendakwah awal di Nusantara? Berapa ramaikah PAS mengislamkan orang lain?

Kita cuma tahu, Ibrahim Libya dan sekelompok orang kampung menjadi mangsa pembelitan PAS dan ramai isteri-isteri orang lain menjadi kerakusan nafsu serakah pemimpin PAS seperti Mat Syabu. Adakah setelah 21 Kelantan di bawah PAS, Kelantan semakin harum di persada keilmuan Islam di dunia? Dimanakah alim ulama yang hebat-hebat dilahirkan oleh PAS selama 21 tahun memerintah Islam? Dimanakah yang disebutkan sebagai MEMBANGUN BERSAMA ISLAM DI KELANTAN yang kita benar-benar nampak jelas kesannya? Kuil dan berhala terbesar adalah di Kelantan. Masjid dan pondok perguruan keilmuan Islam entah di mana , tak nampak pun!

Setelah menguasai Kedah Pulau Pinang dan Selangor apa yang kita perolehi daripada PAS ialah seperti berikut:-
(1) Kalimah ALLAH dilacurkan demi politik;
(2) kegiatan memurtadkan orang Islam semakin terbuka;
(3) Bacaan al Quran adalah bising
(4) Perjuangan baginda Rasullullah s.a.w. disamakan dengan perjuangan PKM di Malaya.
(5) Menentang pemerintah Islam yang adil dan saksama seperti UMNO adalah wajib
(6) Bersengkongkol dengan kafir harbi adalah harus
(7) Menerima bantuan daripada iblisetanirojim laknatullah adalah dibenarkan
(8) Perbuatan kaum Nabi Luth a.s. wajib diamalkan 
(9) Komunis sama taraf seperti syuhada' awal muslimiin yang gugur dalam jihad

Inlah KULIT PAS ARI DULU SEHINGGA SEKARANG MENAKUT-NAKUTKAN PENGUNDI DENGAN AGAMA.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sgt stuju dgn artkal saudara itu

Jas Salleh berkata...

tengku bro sebar-sebarkanlah ...agar Melayu Islam tidak algi tertipu dengan KULIT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...