Khamis, 1 September 2011

KLIP VIDEO INI MAMPU MEMBUAT RAKYAT KELANTAN, KEDAH, PULAU PINANG DAN SELANGOR MENANGIS TERESAK-ESAK!

Klip video kiriman Papa Gomo ini memperlihatkan bagaimana seorang kanak-kanak di Somalia  meminum air paip yang bekalan airnya kurnag memuaskan (seperti pernah terdengar berlaku bekalan air tidak bersih di sebuah negeri di Malaysia ini tapi di mana yah?)


Walaupun di Selangor, PKR memberikan air percuma setakat 20 meter padu dengan sedikit kelentong sana sini tapi di Kelantan bekalan airnya masih berbayar dan kurang memuaskan. Manakala di Kedah seringkali berlaku banjir kilat. Sementara itu di Pulau Pinang, Perbadanan Bekalan Air Pulau Pinang menjadi lembu perahan buat pemimpin-pemimpin rakus tamak Pakatan Sosialis Pembangkang. Tidakkah ianya sama sepreti yang ditunjukkan di dalam klip video di atas? Di mana agaknya keutamaan Pakatan Sosialis Pembangkang haranjadah kepada rakyat jelata? Ada pasir di curi, ada tanah di jual, ada bangunan di lelong, ada duit buat ceramah politik, ada masjid dan surau dijadikan tempat bersenamrobik dan ada balak dijadikan harta pesaka turun temurun di sesama mereka. 

Janganlah anda memperjudikan lagi nasib anda dengan Pakatan Sosialis Pembangkang haramjadah ini Cukuplah tiga tahun anda menderita di bawah kelentong mereka!

Anda juga mungkin meminati pautan ini PAPA GOMO WORLD FOTOPAGES. banyak gambar-gambar di Somalia yang boleh anda jadikan tauladan. Jadilah INSAN bukan setakat MANUSIA dan ingatlah sebagai MANUSIAWI wajiblah kita tolong menolong. Sentuhlah hati-hati anda sendiri ! Anda semuakan pemilih-pemilih yang bijak sana tidak memerlukan kerajaan memberitahu anda apa yang perlu anda lakukan.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...