Khamis, 1 September 2011

ASTAGHFIRULLAHAL ADZHIIM ! KERANA KOMUNIS, HJ HADI MENUDUH BAGINDA RASULLAH S.A.W. SEBAGAI PENGKHIANAT!

Amat melampau lagi mengaibkan! Hanya kerana mahu mempertahankan kenyataan berunsur subversif yang telah di buat oleh Mat Sabu, Hj Hadi dalam khutbah hari raya aidil fitri di Marang Terengganu sanggup memperlekehkan dan mempertikaikan tindakan baginda Rasullullah s.a.w. memerangi bangsa Arab jahiliyah dan menyifatkan tindakan baginda Rasulullah s.a.w. akan di hukum oleh dunia sebagai PENGKHIANAT!

ASTAGHFIRULLAHALADZHIIM ! ASTAGHFIRULLAHALADZHIM ! ASTAGFIRULLAHALADZHIIM ! SUDAH HILANG AKAL WARASKAH HJ HADI DAN SELURUH GEROMBOLAN PAS ?

Parti Komunis Malaya yang turut disertai oleh orang Melayu yang terpedaya dan terkeliru mengenai perjuangan kemerdekaan Tanahair menyerang bangsa mereka yang beragama Islam! Adakah perjuangan PKM untuk menegakkan TAUHID sepertimana jihadnya baginda Rasullullah s.a.w.?

Atau adakah PAS ini menerima sebarang watikah dan pengiktirafan daripada Allah subhanahu wa Ta'ala dan baginda Rasullulah s.a.w. bahawa di akhir zaman nanti semua umat Islam wajib menuruti apa saja kata PAS ?

Jika tiada dan sememangnya tiada ! Atas alasan apakah Hj Hadi memperkatakan dan menyifatkan baginda Rasulullah s.a.w. sebagai PENGKHIANAT?

Kenapakah Hj Hadi memberikan isyarat dan penerangan yang amat menyimpang dari ajaran Islam dan terkeluar dari landasan manhaj yang di terima?

PAS menentang bangsa sendiri yang beragama Islam, adakah ianya sama dengan perjuangan menegakkan Tauhid baginda Rasullah s.a.w terhadap bangsa Arab Jahilliyyah?

Adakah UMNO mengisytiharkan Perang kepada PAS selama 54 tahun ini sepertimana Arab Jahilyyah mengisytiharkan perang terhadap baginda Rasullullah s.a.w. atas dasar perbezaan agama yang amat ketara? UMNO tidak pernah melakukannya tapi sebaliknya banyak terjadi dalam tempoh 54 tahun ini PAS mengisyitharkan Perang terhadap UMNO hanya semata berdasarkan kepada salah faham dan salah tafsir ISLAM !

Pakatan Sosialis Pembangkang Rakyat nampaknya semakin hari semakin bersifat ganas dan provokatif melampau-lampau ! PAS sudah membenarkan murtad dan perjuangan komunis disamakan dengan fisabilillah. Mengapakah tololnya PAS pada hari ini semata-mata mahu menghalalkan Tahaluf Syaitahonirojim laknatullah dan Tajdid Syaithonirojim laknatullah?

Mengapakah PAS pada hari ini menjadi angkuh dan sombong?

Mengapakah PAS pada hari ini sanggup mempertahankan Sosialisma dan Komunisma?

Mengapakah PAS sanggup membuka pintu-pintu penghinaan kepada baginda Rasullah s.a.w.?

Sungguhlah PAS pada semalam, hari ini dan mendatang sudah tidak mengenal lagi siapa Allah Ta'ala dan Rasul NYa !

Undi PAS anda undi Sosialisma dan Komunisma !


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...