Selasa, 20 September 2011

GEMPAR TERKINI!!! APA LAH BANG NUO BAWAK SAKSI PAKAR BUAT BURGER MCDONALD.

HELO ! SILA KE PAUTAN INI:_


Terbukti apabila di soal balas oleh pendakwaraya, Brian McDonald bukanlah pakar DNA sebaliknya hanya seorang saintis yang tidak pernah belajar pasal DNA. Pernah di tolak sebagai saksi pakar di Mahakamah AUstrali dan di Brunei! Haprak punya saksi! Saksi Anwar Ibrahim pun kuat berbohong! 


Transkrip di bawah di ambil dengan keizinan mediapermatangpauh. Sebarkan secara meluas ke merata-rata alam maya. Kasi hantam sama itu Aljuburi dan peguambela mereka!


Sial punya kelompok pembohong hendak memperlekehkan MARTABAT DAN MARUAH MAHKAMAH MALAYSIA!


9.00 pagi: Kelihatan hadir di mahkamah pihak saksi pembela Dr Brian McDonald, peguambela Anwar Sankara Nair dan CV Prabhakaran


9:07pagi: Kelihatan Pihak pendakwa diketuai oleh Mohd Yusof Zainal Abiden. Turut kelihatan hadir di mahkamah ialah Ahli Parlimen Sungai Petani, Johari Abdul atau lebih dikenali dengan nama Joe bendul turut memberi sokongan moral pada Bosnya Anwar Ibrahim.


9:20 pagi: Mahkamah bermula perbicaraan dengah hakim Mohamad Zabidin Mohd Diah memulakan prosiding. Peguam Ram Karpal Singh bangun memberitahu mahkamah bahawa beliau mempunyai satu soalan untuk ditanya kepada McDonald tentang satu kes di Australia.


9.27 pagi: Pihak pendakwa memulakan soalbalas didahului dengan peguam cara negara II, Mohd Yusof Zainal Abiden. Yusof menyentuh kes pada tahun 2007 yang belaku di Australia iaitu mahkamah rayuan telah menolak rayuan dalam satu kes melibatkan McDonald.sebagai pakar dan Mahkamah menolak Mc Donald sebagai pakar DNA dan Yusof berkata beliau akan menunjukkan McDonald bukan pakar.


9.30 pagi: Yusof berkata dunia DNA telah maju kehadapan. Beliau mendakwa beberapa kelayakan McDonald sudah tidak boleh dipakai lagi dan sudah terlalu usang.


9.34 pagi: Peguamcara II Yusof bertanya lagi samada pada 2002, Adakah McDOnald menghadiri mana-mana program-program peperiksaan bagi memperbaharui kepakarannya itu?. McDonald menjawab tiada


9.37 pagi: McDonald berkata kelayakan beliau diperakui penilai NATA makmal forensik untuk pensijilan ISO 17025.


9.40 pagi: Yusof terus mengasak lagi, adakah kelayakan McDonald seperti terkandung dalam biodatanya?


9.42 pagi: McDonald berkata beliau tidak pernah menghadiri sebarang kursus forensik DNA.


9.43 pagi: Yusof bertanya lagi Adakah anda dilatih secara rasmi? Untuk mentafsir, analisis?


9.44 pagi: McDonald menjawab Saya dilatih secara rasmi sebagai saintis sahaja.


9.45 Yusof bertanya lagi, Adakah kamu melatih orang lain?


9.46 McDonald menjawab Ya, di semua lapangan kecuali tafsiran DNA.


9.48 pagi: Yusof meminta penjelasan bagaimana McDonald telah memperoleh kepakaran beliau. Mc Donald berkata pada 2004. “Saya seorang senior saintis dengan kerja-kerja itu dilakukan junior saya dan robot.


9.50 pagi: Yusof berkata lagi dalam ISO 17025, mereka akan melawat dan kenali ahli-ahli sains dan sama ada mereka mempunyai syarat-syarat perlu.


“Saintis, sebagai sebahagian daripada akreditasi, saintis Seah Lay Hong (betul) dan Nor Aidora, mesti dengan konsisten diuji,” kata Yusof.


McDonald dengan teragak-agak menolak pendapat Yusof. beliau berkata hanya ahli-ahli saintis kanan dibenarkan untuk mentafsirkan keputusan-keputusan.


10.10 pagi: McDonald berkata dia tidak menahu bahawa samada akreditasi makmal dijalankan setiap dua tahun.


10: 38 pagi: McDonald sekali lagi tergamam bila Yusof mengatakan bahawa dalam satu kes di Brunei, mahkamah telah menolak McDonald sebagai saksi kerana kepakaran beliau tidak diikhtiraf.



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah .... berilah kemenangan pada yang benar.. semoga McBedul akan tersungkur kalah dengan penangan pendakwa Malaysia .... punya cerdik orang melayu ni kan... mat salleh yang dipandang tinggi oleh ANUwar tu menggelabah ... berapa punya byk habis duit NUar bayar pd mat salleh yg dikutip ditepi jalan tu...

Jas Salleh berkata...

AmIIIINNNN Maqbul kan doa di atas Ya ALLAH kami dha jemu dnegan PENDUSTAAN DAN PEMBOHONGAN PUAK KETURUNAN NABI LUTH A.S. & PUAK DAJAL AL MASIKH

Tanpa Nama berkata...

Pakar ni kaum Anwar AlJuburi juga kut...itu sebab Pak Nuar ambik dia..pasal bayar..beres..kena sekali dua dgn Anwar AlJuburi..settle

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah..bukan pakar dna rupanya.
secara teknikalnya, mcdonald ni dah kantoi. saksi yg tidak credible..so get lost!
kah kah kah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...