Selasa, 20 September 2011

AL KISAH POK NIK BOHONG PASAL HIV & MAT SYABU BOHONG PASAL SMS KEJADIAN CUBAAN BAKAR PINTU PAGAR.


Al kisah pada kali ini mempaparkan kepada semua sebagai tauladan agar jika anda ditakdirkan menjadi ahli politik yang tidak menyokong UMNO dan berserban di kepala berjubah di badan, minta tolong sangat jangan jadi pembohong tegar sepenuh masa bergaji dan berelaun setiap bulan seperti kedua orang pembohong tegar PAS yakni Pok Nik dan Mat Syabu.

Kisah Pembohong Utama Pok Nik & HIV.


Bagi menutup kemaluan dan keaiban kelemahan gerak kerja dakwah Islam jalan 1 -73 , Pok Nik menyalahkan Tun Dr Mahathir di atas kejuaraan Kelantan menjuarai tangga teratas dalam bilangan pembawa HIV tertinggi di Malaysia selama tiga tahun berturut-turut.

Pok Nik berkata ianya terjadi begitu kerana Hudud Politik PAS gagal dilaksanakan. Jika Hudud Politik PAS dilaksanakan sudah pastilah penghidap HIV lebih ramai lagi. Beliau kesal kerana selama 21 tahun pembohongannya didedahkan oleh Allah SWT melalui pencapaian Kelantan menjadi juara dalam HIV secara hatrik.

Sebagai perbandingan, Allah swt memnunjukkan di negeri-negeri dan bandar-bandar besar yang tiada Hudud Politik cuma hanya ada Enakmen Pentadbiran Islam Negeri-negeri penghidap HIV jauh lebih rendah angkanya walaupun bilangan penduduk lebih ramai berbanding Kelantan'

Sebagai contoh di Kuala Lumpur dalam 100,000 hanya 18 orang penghidap HIV manakala di Kelantan dalam 100,000 orang seramai 28.8 orang adalah penghidap HIV.

Tiada berkatlah pemerintahan Pok Nik selama ini. Rakyat Kelantan hendak tunggu apalagi? Buatlah demonstrasi jalanan membantah tiadanya perlaksanaan Hudud Politik di Kelantan.

Kisah Pembohong Kedua Afdal Mat Syabu & Pintu Pagar Besi kena Bakar.



Tanpa ada perasaan malu dan 'aib setelah kantoi berbohong mengenai dirinya di langgar landrover polis dan selepas itu dikantoikan mengenai penyelewengan pembayaran kos rawatan akibat kecederaan, Mat Syabu memikirkan adalah WAJIB SYARIE' keatasnya meneruskan pembohongan memandangkan beliau menerima gaji dan elaun bulanan sebagai ahli Lembaga Pengarah PBAPP untuk berbohong semata-mata kepada seluruh rakyat Malaysia.

Setelah memikirkan cara yang terbaik untuk membuat permbohongan yang paling selamat, maka pintu pagar besi ... diulangi pintu pagar besi rumahnya di bakar orang setelah kununnya ... kununnya menerima sms ugutan berbunyi seperti berikut:-
"Awak patut bertaubat cakap tanpa fakta .... Awak pembohong mulut celupar. Mungkin awak tak serik, jangan sampai ada masa akan di simbah asid ke atas isteri dan anak perempuan awak. Batalkan segala debat.Sejarah adalah fakta bukan untuk di debat. Yang pasti awak putar alam"
Kejadian itu disedari oleh jirannya yang baru hendak bersolat pada jam 12.30 malam. (Solat apa tur?) Beliau turun ke bawah dan memadamkan api (dalam keadaan bertelekung seorang diri?) Mat Syabu dan famili tiada di rumah pada waktu itu?

Baiklah dalam sms tersebut ada dinyatakan mengenai DEBAT, tidakkah itu pelik? Apa kaitan debat pula dalam ugutan sms? Apakah relevannya disebutkan mengenai membatalkan debat?

Kedua, yang terbakar adalah Pintu Pagar Rumah Besi ... besi brader .. yang mampu dipadamkan oleh seorang jirannya seorang diri dalam keadaan bertelekong pada tengahmalam. Hebat!

Pada fikiran anda yang waras anda, jika ada yang benar-benar berniat hendak memberikan pengajaran kepada Mat Syabu tidakkah penjahat itu akan terus membakar rumah Mat Syabu dan bukan hanya PINTU PAGAR BESI? 


Anda perlu ingat, Mat Syabu ini sudah terbukti adalah seorang kaki pembohong. Setakat sms begitu apa susah sangat untuk Mat Syabu reka? Beli  kad prabayar lain, guna hanfon lain kemudian hantar.

Sudah semakin teruk sindrom berbohong pemimpin-pemimpin PAS apabila berada dalam keadaan terdesak. Selepas ini apakah kita bakal mendengar pula pembohongan-pembohongan ajaib yang lain pula daripada Mat Syabu?





4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BAGI PAS - PEMBOHONGAN ADALAH SUNNAH (PAS) - MEREKA AKAN TERUS BERBOHONG DAN BERBOHONG DAN MENGAMBIL AYAT AL QURAN DAN HADIS UNTUK MENGUATKAN PEMBOHONGAN MEREKA.

Tanpa Nama berkata...

Setuju 100%! Pembohong tetap membohong...tahniah dgn analisis yg hebat ini...

Jas Salleh berkata...

Terimakasih di atas sokongan dan Alhamdu-Lillahir-robbil-'alaamiin. :)

Tanpa Nama berkata...

saya diberitahu oleh saudara terdekat yg pernah mengenali Mat Sabu semasa di dalam PAS - Mat Sabu berfahaman Syiah...so no wonder la banyak sgt muslihat...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...