Isnin, 15 Ogos 2011

TAIWAN BINA PELURU BERPANDU SUPASONIK.

















Taiwan akan membina peluru berpandu supasonik bagi menyaingi kapal pengangkut pesawat China. Gagasan Nanyang Raya dan China Raya nampaknya berkecai musnah. Ini bermakna strategi politik di Malaysia bakal berubah dan bertambah agresif. Apabila Taiwan mengambil tindakan defensif melawan balik melalui pembinaan peluru berpandu supasonik. Ini pula akan menjadikan Korea Utara bakal mempergiatkan lagi pembinaan senjata nuklirnya. Tidak lama lagi kita akan menyaksikan beberapa tindakan subversif dan sabotaj oleh pihak lain ke atas kapal pengangkut pesawat pertama China melalui meja rundingan Pada masa yang sama, halatuju dan strategi politk DAP akan berubah. DAP akan berusaha mensabotaj semua projek-projek pembangunan yang diperolehi oleh syarikat gergasi China. In bermakna dalam tempoh tiga bulan, kita akan menyaksikan siri perhimpunan haram BERSIH akan dilancarkan oleh DAP. Sekali lagi sensitiviti agama akan dimainkan oleh DAP

2 ulasan:

Megat Alam Gempita berkata...

Dunia akhir zaman...kemunculan bangsa Maajuj di Asia Timur dan suku sakatnya di Malaysia. Mereka selalu bersaing namun sering bekerjasama dengan suku sakat Yaajuj (bangsa Eropah) menghancurkan Islam dan penganutnya.

Sekarang ni tentera Dajjal bermata satu seperti Freemason banyak melata melakukan kerosakan akidah di muka bumi termasuk di Malaysia.

Jas Salleh berkata...

Yup betul tu bro

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...