Khamis, 18 Ogos 2011

MAT SABU MARAH UMNO PERJUANGKAN ISLAM.

Bukan Mat Sabu seorang sahaja yang sedang ghairah melancap ammarah mereka kepada UMNO dalam isu DUMC. Bahlan seluruh ahli dan penyokong PAS berada dalam keadaan begitu. Mereka sepatutnya berterimakasih kepada UMNO kerana bersuara dalam isu di mana mereka terpaksa TUTUP MULUT disebabkan oledh TAHALUF SYAITHONIROJIM LAKNATULLAH dan SIYASI TAK-JADI NEGARA KEBAJIKAN.

Baru-baru ini bloger empayarpemuda mendedahkan stetmen lawak bangang Mat Sabu mengenai isu DUMC. Beliau di petik merayu dan merintih simpati kepada ahli PAS di Sg Gau Pahang untuk tidak mempercayai isu DUMC dengan dua alasan, pertama terjadinya kes murtad beribu-ribu orang semasa pentadbiran BN (mungkin beliau merujuk sejak zaman Portugis lagi) dan penukaran cuti umum dari hari Jumaat ke hari Ahad. Sila baca seterusnya di sini http://empayar-pemuda.blogspot.com/2011/08/panas-lawak-bangang-oleh-mat-sabu-untuk.html.
Mat Sabu mungkin terlupa agaknya, menukarkan hari cuti umum tidak menyebabkan murtad tetapi MENUTUP MULUT ATAS ISU DUMC MEMUNGKIN LEBIH RAMAI LAGI DIMURTADKAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...