Sabtu, 6 Ogos 2011

ISU SOSIALIS MURTADKAN UMAT ISLAM: KITA DENGAR APA KATA WANITA INI


DEMIKIANLAH PETIKAN PENGAKUAN SEORANG WANITA DARIPADA 12 ORANG UMAT ISLAM YANG DI TAHAN PENGUATKUASA JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR.

SIAPA PUNYA KERJA INI? SUDAH TENTULAH SOSIALIS EKTRIMIS YANG MENYUSUP MASUK KE DALAM GEREJA DUMC. SOSIALIS SUDAH BERJAYA MENYUSUP MASUK KE DALAM ISLAM MELALUI PAS.

SOSIALISMA DI MALAYSIA SEBENARNYA SUATU ANCAMAN KEPADA NEGARA. ELOKLAH PIHAK BERKUASA BERTINDAK TEGAS TERHADAP PUAK SOSIALISMA INI.

TEPUK DADA TANYA IMAN

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Seperti Islam, tugas Kristian pun mengembangkan agama mereka. Kalu tidak mahu tidak apa.Jadi jangan nampak sebelah saja, Tuhan marah.

Tanpa Nama berkata...

Apa ada dalam koran, ada juga dalam Bible, Zabul danTaurah. Kalu ikut barisan, Taurah dulu, Zabul yang kedua, Bible ketiga dan koran nombor 4.

Ada baiknya baca kitab-kitab itu, sebab dalam koran tidak terangkan berapa biji buah kulbi Adam makan, berapa biji Hawa makan, berapa biji Satan makan.

Jas Salleh berkata...

Negara ini bukanlah sebuah negara SOSIALIS di mana pengembangan agama-agama lain dibenarkan secara terbuka.

Apa yang ada di dalam al Qur'an ada yang tiada dalam ZABUR, INJIL TAURAT contohnya SURAH AL FATIHAH.

al Qur'an adalah penutup segala kitab-kitab. Kitab asal Injil, Zabur dan Taurat hanya ada di lauh mahfuz. Hanya Al Qur'an dijaminkan keasliannya sehingga kiamat di kalangan manusia.

Tiada keperluan membaca Bible, Old Testamen dan New Testamen kerana ianya bukanlah INJIL ZABUR & TAURAT yang asli.

Jas Salleh berkata...

Tuhan ciptaan kamu mungkin marah tetapi tidak ALLAH SWT.

ALLAH SWT ada menyatakan kemurkaannya kepada golongan syaithonirojim laknatullah spt SOSIALIS kerana menyembah setanirojim laknatullah

Jas Salleh berkata...

TIADA KERAGUAN PADA AL QUR'AN

Tanpa Nama berkata...

Persoalan ialah kenapa mesti serang umat islam. Kembangkang pada agama lain. Dah tau tindakan ini sangat sensitif pada islam tapi buat tak faham saja. Bila org islam bising di katakan tiada kebebasan beragama. Kalau dah masuk islam maka islam selamanya kerana itu hukum Allah swt dan bukan undand undang mahkamah dan duniawi.

Jas Salleh berkata...

AKTIVIS SOSIALIS memang mahu menyerang umat Islam kerana ciri istimewa Artikel 3 dalam Perlembagaan termasuk MAJLIS RAJA-RAJA yang mempertahankan ISLAM sebagai agama rasmi Persekutuan.

Tidak dinafikan bahawa ada sesetengah paderi / pastor Kristian yang menjadi ahli SOSIALIS. Mereka inilah yang melampaui batas.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...