Selasa, 9 Ogos 2011

DUMC BOHONG SEBAB DAH KANTOI LAH-DR NOVANDRI.

RESAM PEMBANGKANG DI MALAYSIA IALAH BERBOHONG SETIAPKALI KANTOI KOW-KOW. Itulah yang dilakukan oleh DUMC (DUMB SEE!) Pengurusan bangang DUMC telah dikantoikan oleh HASAN ALI dan JAIS pada RABU lepas. Dr Novandri telah mendedahkan beberapa perkara dan berjaya memperbodoh-bodohkan kenyataan BOHONG Pengerusi National Evangelical Christian Fellowship Dr Eu Hong Seng.
National Evangelical Christian Fellowship chairman Rev Dr Eu Hong Seng stressed that Christians gave aid regardless of race or religion... 
...“The church has got weddings, funerals. You mean, in my funeral songs, because a Muslim comes to pay respects to his friend who died, must stop singing hymns? You come to my place of worship, that is what we do lah,” said Eu in respons
Berikut adalah perkara-perkara yang DUMb-C / Dr Eu Hong Sengkek 'That Is What We Do Lah"

 

Lagu Upacara Ketuhanan / Ritual 
ALAHAMDULILLAH & ALLHUAKBAR


ADA SESI SOAL JAWAB MENGENAI KEFAHAMAN ISLAM?
KEPUTUSANNYA UNTUK PERHATIAN SIAPA?

BACA SETERUSNYA DI BLOG DR NOVANDRI


SELAGI SELANGOR DIPERINTAH OLEH PUAK SOSIALIS RELIGUS PKR DAP & PAS SELAGI ITULAH AGENDA MURTAD TERUS DIJALANKAN OLEH MEREKA!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

albakr berkata...

Salam semua,

Apa lagi yang dia orang mau? bukti trang tangtang...
Saya sedih, saya ni dah veteran, orang Islam sekarang tak sensitif bila ada kafir kacau kita.Apa yang saya nampak, anak2 muda dan juga ada yang dah agak tua sangat lemah semangat bab mempertahankan agama Islam. Benar, puak sosialis, pluralist didalam parti2 pembangkang yang banyak meracun, pemikiran anak2 muda sekarang. Anak2 muda begitu senang ditanam dengan pengertian sempit "assobiyyah PAS".
Macamana dengan kasih pada watan itu sebahagian pada iman? Golongan sebegini kembang biak di kalangan anak2 muda Islam Melayu.
Begitu jelas melayu begitu mudah di kotak katikan. Zaman saya dulu, hal2 begini memang kena kafir2 harbi ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...