Jumaat, 19 Ogos 2011

DENDAM DAP KEPADA DS NAJIB ADALAH DENDAM KETURUNAN.

MEI 13, 1969 Kemuncak pemberontakan Sosialisma DAP yang membawa kecelakaan kepada rakyat Malaysia. Bermula dari perarakan yang menunjukkan kebiadapan melampau dan provokasi kepada orang Melayu di atas kemenangan DAP, telah mencetuskan pergaduhan kaum yang sememangnya dikehendaki oleh DAP. LIM KIT SIANG pada masa itu berumur sekitar 20an. 

Akibatnya, darurat diisytiharkan dan negara di tadbir oleh MAGERAN yang diketuai oleh almarhum Tun Abdul Razak. Bermulalah dendam keturunan DAP terutama Lim Kit Siang kepada semua keturunan Tun Abdul Razak dan seluruh umat Melayu.

Dendam ini diledakkan selepas pasca 2008. Dari situ , Lim Kita Siang dan DAP melempiaskan kemarahan yang sudah lama terpendam sejak 1969 kepada semua orang Melayu. DEB diperkenalkan dan ini mencetuskan kegelisahan di kalangan para peniaga Cina yang berhaluan kiri. 

Di pihak Anwar Ibrahim, DS Najib Tun Razak didendami kerana tidak menyokong beliau pada tahun 1997 dan 1998. Kerjaya politik DS Najib telah gagal dimusnahkan oleh Anwar Ibrahim semasa Anwar Ibrahim beraja di hato bersultan di mata di dalam UMNO. 

KITA TIDAK SEPATUTNYA MEMBIARKAN DAP PKR DAN PAS MENYUBURKAN POLITIK KOTOR DAN BUDAYA RASISMA. 

AHLI POLITIK SEPERTI KIT SIANG, GUAN ENG, TERESA KOK, DR JEYAKUMAR, ANWAR IBRAHIM, NURUL IZZAH, AZMIN ALI, CHEGUBARD, NIK NADZMI, KHALID GG, KHALID G, RONNIE LIU, NIK AZIZ, HJ HADI SEWAJIBNYA DI TOLAK OLEH RAKYAT KERANA MEREKA TIDAK MELAMBANGKAN KEPERIBADIAN MULIA SEORANG PEMIMPIN. MEREKA ADALAH AHLI POLITIK TONG SAMPAH GRED '0'.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...