Isnin, 1 Ogos 2011

AISEH ... MB KEDAH USTAZ AZIZAN ABDUL RAZAK ALAMI KOMPLIKASI JANTUNG YANG KRITIKAL.

Golden Dragon avatarMEMANG MENGEJUTKAN, MB Kedah Ustaz Azizan Abdul Razak alami komplikasi jantung di mana empat injap utama jantungnya dikatakan tidak berfungsi. Beliau kini sedang di rawat di IJN Kuala Lumpur. Kita mengharapkan agar Dr Azizan Abdul Razak ini sembuh.

Agak menghairankn, ianya berlaku selepas kontroversi skandal penutupan pusat-pusat hiburan di seluruh negeri Kedah pada bulan Ramadan dan selepas beliau menyindir Hj Hadi bersolat Tarawih di semua kelab-kelab malam di Kedah disebabkan Hj Hadi tidak bersetuju dengan cadangan Ustaz Dr Azizan Abdul Razak.

Nampaknya mana-mana ahli dan pemimpn PAS yang tidak sehaluan dengan DAP sentiasa saja mendapat kemalangan secara tiba-tiba terutama serangan jantung.Memang menghairankan sungguh. Seolah-olah PAS kini sdang dibersihkan daripada ahli dan pemimpin-pemimpin yang tidak sehaluan dengan DAP.

Mujurlah yang masuk IJN ialah Azizan Abdul Razak kalaulah yang masuk IJN itu ialah Najib Abdul Razak, sudah tentu puak-puak tukang fitnah pembangkang menulis berjela-jela dah maki hamun dan kisah teladan mengenai karma yang ditimpakan. Tetapi tidak bagi penulis-penulis dan bloger pro kerajaan. Kami tidak pun menulis mengenai Karma.

Sememangya setiap kejadian yang menimpa ke atas kita adalah akibat perbuatan kita sendiri bersabit dengan Qada' dan Qadar. Kita tidak di suruh menyerah diri bulat-bulat kepada takdir tanpa berusaha. Kita digalakkan berusaha untuk mengetahui takdir. Jadi dalam hal-hal sakit pening ajal maut adalah molek kita hanya berdoa kesembuhan bagi mereka yang sedang sakit. Tak perlu kita menjadi jahil seperti pencacai  suku masak pembangkang.Lagipun Lim Kit Sial dah buta sebelah matanya dan Karpal Singh dah lama jadi OKU.

TEPUK DADA TANYA IMAN

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...