Khamis, 21 Julai 2011

MENDIANG TENG BENG HOCK DISAHKAN MEMBUNUH DIRI. RONNIE LIU MENARIK NAFAS LEGA.?

Mungkin sudah agak terlambat kerana apapun keputusan SURUHAN SIASATAN DiRAJA  mengenainya bakal diputarbelitkan oleh pihak kafir harbi DAPIGS dan di sokong oleh Lebai Malang PAS di samping si Luncai PKR meranduk keuntungan. 

Kafir harbi DAP akan menukar persepsi kebencian yang ditimbulkan oleh kematian Teng Beng Hock kepada SPRM dan SPR. 




DAP sebenarnya sedang mengumpul semua bahan-bahan propaganda untuk PRU 13 di samping sedang membuat analisa terperinci mengenai reaksi pengundi berdaftar ke atas setiap isu-isu yang bakal dijadikan amunasi DAP dalam kempen PRU 13. Dalam tempoh 3 tahun saja, 

DAP sudah banyak mengumpulkan bahan-bahan propaganda untuk menghadapi PRU 13. Sentimen pengundi kaum Cina yang berubah arah memberikan keyakinan kepada DAP untuk maju terus ke hadapan.

Kumpulan rakyat yang menyokong Pakatan toghut satanisma iblisetanirojim laknatullah  'Pembunuh' Rakyat tidak akan mempedulikan kebenaran lapuran Suruhanjaya tersebut. Melainkan jika  pihak BN terutama MCA GERAKAN dan parti komponen yang mewakili kaum Cina mampu menjadikannya sebuah propaganda yang efektif bagi meraih kembali sokongan.pengundi Cina terutama golongan profesional dan anak-anak muda Cina. 

Faktor penentu seterusnya ialah sentimen majoriti pengundi senyap MELAYU ISLAM berubah arah 100% kembali kepada UMNO, barulah nanti pengundi kaum Cina akan menyesali tindakan mereka namun begitu dengan BUDAYA ULTRA KIASU yang telah di tanam dan di semai sejak dari bangku persekolahan vernakular Cina memungkinkan semangat ingin mengatasi kuasa majoriti politik kaum Melayu akan terus menebal.

Tambahan lagi apabila mereka (pengundi Cina) melihat kesan positif menyokong DAP yang mampu menundukkan dan memperbudakkan PAS dalam serba serbi. Melayu PAS dan PKR telah banyak membantu pengundi Cina membuat penukaran pilihan dari MCA ke DAP sedangkan pengundi Cina tidak menyokong PAS dan PKR.

Jika PAS dan PKR meletakkan 'anjing' untuk dijadikan calun dalam kawasan majoriti pengundi Cina.Sebaliknya, jika DAP meletakkan 'anjing (PAS & PKR) sebagai calun, pengundi Cina akan memberikan undi kepada calun tersebut kerana pada mereka mereka tidak mengundi 'anjing' tetapi kepada kekuasaan politik DAP.

Andaikata PKR dan PAS berpaling tadah kepada UMNO sekalipun, MCLM yang mewakili KUASA POLITIK KETIGA & POLITK BARU termasuklah kuda-kuda kayu Trojan dalam UMNO akan memberikan bantuan dan sokongan secara senyap kepada DAP. 

Kebanyakan mahasiswa/siswi IPTA/IPTS yang merasakan mereka di tipu oleh kerajaan dalam soal PTPTN akan dijadikan bahan peledak gelombang menguasai 5% perbezaan undi kemenangan yang berpihak kepada BARISAN NASIONAL.

Kepada pengundi MELAYU yang ada di dalam PAS dan PKR, adakah anda mahu DAP menguasai anda dan selamanya menjadikan sebagai 'anjing-anjing' untuk dijadikan calun dalam pilihanraya yang mendatang? Ingat, anda semua tidak mendapat sokong padu daripada mana-mana seorang pun pengundi Cina.

TEPUK DADA TANYA IMAN

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...