Ahad, 19 Jun 2011

RAT (RUSUHAN AWAM TERANCANG-BERSIH 2.0) : PIED PIPER & ACHILLES.


  1. RAT wajib di padnang serius oleh pihak berkuasa. RAT merupakan jalan pintas bagi mencapai cita-cita politik dan peribadi pemimpin-pemimpin Rejim Satanisma Pertama, bagi kelompok Ambiga ianya menjayakan Agenda anti Islamnya dan mempelopori Pluralisma. Bagi Mat Sabu ianya lonjakan kepada kerjaya politiknya. Bagi Anwar Ibrahim perlepasan daripada hukuman perundangan negara dan batu loncatan untuk membalas dendam peribadinya. Akhirnya yang tertipu adalah para remaja pro rejim satanisma pakatan haramjadah bejadah yang tidak berdosa. Mereka diperkotak-katikkan seperti bidak-bidak di papan catur.

  2. Setelah menanam beberapa ekor Kuda Trojan di dalam kubu Barisan Nasional, kini sang adiwira Achiles pula di cari-cari di kalangan para remaja yang pro rejim Satanisma Pakatan Haramjadah Bejadah. Calun watak V dan watak Pied Piper sudah dijumpai. Seruling Magis pun mereka telah gunakan untuk memanggil tentera tikus berkumpul. Mereka perlukan adiwira Achiles untuk melakukan serangan terakhir dan sepertimana nasibnya adiwira Achilles, adiwira ini bakal dikorbankan.

  3. Ramuan terakhir mereka ialah mencari peledak / pencetus momentum RAT. Apakah mungkin Molotov di panggil ? Molotov sudah bersedia hanya menunggu pasukan berkuda Mamluk sahaja tiba. Adalah mustahil Mamluk datang naik kapalterbang sudah tentu dia berkuda melalui jalan darat. Mungkin dari arah Utara menyeberangi batas sempadan? atau sahaja sudah lama tiba dan kini berada di suatu lokasi antarabangsa tempat di mana sarang tikus berada. 
Jangan tungu lama-lama pihak berkuasa tapi silalah bertindak pantas dan tepat pada masanya. Kita tidak mahu para remaja yang tidak berdosa dijadikan tebusan oleh pemimpin rejim satanisma pakatan haramjadah bejadah yang tidak bertanggungjawab. TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...