Rabu, 29 Jun 2011

PEMUDA & PAPA GOMO NAIK MINYAK, AMK CABUT LARI.


Jangan mencabar PEMUDA UMNO, dan PAPA GOMO. Mereka adalah lelaki berhemah tapi bukan spesis sotong seperti ahli-ahli AMK. Siapa suruh hantar sms ugut bunuh kepada PEMUDA dan PAPA GOMO? Ingat mereka takde keberanian untuk bertindak kejam dan tegas mempertahankan diri ? 



Apa yang mereka lakukan dengan mengepung bangunan ibupejabat PKR adalah tindakbalas kepada provokasi melampau dan intimidasi jenayah yang dilakukan oleh AMK selama ini kepada mereka. Kesabaran mereka sentiasa di cabar oleh AMK dengan ugutan berterusan di dalam facebook, twitter dan blog. Akibatnya, rasakanlah amukan mereka !



Tidak ada sekur anak iblis laknatullah AMK yang sanggup berdepan dengan PEMUDA sewaktu mereka mengepung bangunan ibupejabat PKR. Rupa-rupanya, AMK ini sama seperti Anwar Aljuburi, cakap saja degar-degar bila di sahut cabaran, AMK akan lari bersembunyi. Bagi menutup kemaluan mereka, AMK menuduh ada cubaan membakar bangunan ibupejabat PKR oleh PEMUDA. Sifat pengecut dan cabul AMK amat jelas kelihatan di mana-mana. Jika mereka turun ke perhimpunan haramjadah Beershit pun, mereka pasti memakai baju kurung perempuan dan bertudung atau berskrit pendek bergincu bibir. 



Selepas ini semua pergerakan AMK akan diperhatikan dan dikatakan bahawa bekalan pampers untuk orang dewasa telah kehabisan stok di beli oleh AMK.

JANGAN CABAR-CABAR. TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...