Ahad, 12 Jun 2011

KEJUTAN ! KEBANGKITAN GERAKAN AJARAN SESAT DALAM PAS.

Bukanlah suatu rahsia lagi kepada umum, kenapa PAS sejak diresapi oleh Anwarista membawa halatuju perjuangan politik PAS ke arah dan bersifat Revolusioner dan Fundamentalis. Begitu juga dengan corak wadah politik DAP dan PKR. 

"In that same year of 1979, a Yemeni uprising resulted in that country splitting into two, with North Yemen - home to many Saudi oilfield workers – remaining loyal to Illuminati interests and South Yemen declaring itself a Marxist state in defiance of the international banksters.  When South Yemen cast the lone “No” vote at the UN Security Council in 1991 regarding the Gulf War, they were targeted for destruction by the IlluminatiThe nation became one again and it’s Western allied leaders encouraged Islamic fundamentalism."

~ Dean Henderson, Febuari 22, 2011 " Illuminati Showdown In Middle East"


1. Siapa yang tidak kenal sifat kebebasan daripada bergantung kepada kuasa-kuasa Eropah yang di bawa oleh Tun Dr Mahahtir pada dekad 80an dan 90an sehingga memaksa banyak negara-negara Eropah dan kuasa-kuasa Barat terpaksa mengagumi kepimpinan Tun Dr. Mahathir. Malah dalam Krisis Ekonomi pada 1997-1998, Tun Dr Mahathir membawa keluar negara ini tanpa meminta bantuan Pakej Ekonomi IMF sepertimana yang disyorkan oleh Anwar Ibrahim ketika itu. 

2. Tindakannya itu telah menyebabkan IMF terpaksa melonggarkan syarat-syarat dan terma-terma kepada Thailand, Indonesia, Taiwan , Filipina dan Singapura kerana tidak mahu kejayaan Malaysia itu lebih tampak berjaya daripada pakej ekonomi IMF di negara-negara yang disebutkan tadi. Secara tidak langsung, Tun Dr Mhahathir menyelamatkan Nusantara ini.

3. Malangnya, dek kerana kebanyakan pemimpin dan rakyat Malaysia terlalu terpengaruh dengan kebangkitan Reformasi yang di taja oleh Illuminati di mana bekas Timbalan Presiden AS pada masa itu Al Gore memberikan sokongan secara terbuka, menyebabkan Tun Dr. Mahathir berundur diri, Pengunduran Tun Dr Mahathir merupakan kerugian paling besar buat Malaysia dan rakyat. 

4. Di saat, pengaruh dan momentum Reformasi, DAP PKR PAS PSM mengalami kejatuhan populariti mendadak selepas tsunami 2008, tiba-tiba sahaja meletus gerakan kebangkitan di Timur Tengah yang cuba di tiru di Malaysia ini melalui Perhimpuan Bersih 2.0.

5. Seperti yang telah di duga, PAS menukar halatuju perjuangan mereka daripada wadah Negara Islam ke wadah Negara Kebajikan, tema yang sama seperti kebangkitan di Timur Tengah sekarang ini yang jelas di taja oleh Illuminati / Empayar Rockfeller/ Rothschild. 

6.Apa yang perlu dilakukan oleh Reformasi, DAP PAS PKR dan PSM hanyalah mencetuskan suatu SUASANA EMOSIONAL bagi meledakkan kebangkitan emosi kemarahan rakyat. Apabila PKR gagal dengan misnya ' Hari Amarah Rakyat' melalui kempen bahlol berkaitan dengan kes liwat ke 2 Anwar Ibrahim, PAS pula menjadi harapan untuk meledakkan kemarahan rakyat.

7. Segala bentuk penentangan dan demonstrasi yang bersifat meluahkan perasaan tidak puashati kepada kerajaan Barisan Nasional merupakan percubaan-percubaan untuk mencetuskan kebangkitan kemarahan rakyat. Harga barangan makanan, petrol dan disel tidak akan turun jika kerajaan Barisan Nasional digulingkan. Malah, apa yang bakal terjadi ialah rakyat negara ini akan diperhambakan melalui persengketaan sesama sendiri sehingga tertubuh pula sebuah kerajaan / Pentadbiran Haramjadah yang direstui oleh sekutu-sekutu kuat empayar Rockfeller/ Rothschild spertimana yang terjadi di Libya. 

Adalah amat menghairankan kerana kumpulan yang mahu berdemonstrasi di atas kenaikan harga disel adalah merupakan golongan yang selama ini mengaut keuntungan besar daripada subisdi disel tapi masih enggan menurunkan harga runcit dan borong ikan-ikan, Tan Ah Fatt, Chia Hee Juak dan Yeoh Gin Keat ini siapa sebenarnya? Apakah benar dakwaan mereka atau itu hanya alasan yang sengaja diadakan bagi menekan kerajaan?

Dua perkara utama yang diberikan penekanan yakni kaitan antara TENAGA & MAKANAN. Kita lihat sekarang kesan dan impak kenaikan Disel memberikan kesan kepada MAKANAN IKAN. Ok, apakah ikan hanya berada di lautan sahaja ? Bukankah ada juga ikan di dalam akuarium dan perlukah kita gunakan disel untuk menangkap ikan di dalam akuarium? Sudah tentulah pembekal dan penternak ikan sangkar yang rata-rata Melayu bakal mengaut keuntungan jika kumpulan nelayan yang berdemo tersebut membuat demo.TEPUK DADA TANYA IMAN,

  

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...