Khamis, 9 Jun 2011

HAMBOI TIMBALAN PRESIDEN PARTI MANA INI YANG TAK RETI HENDAK DIAM?

Mat Sabu mempunyai akal yang diletakkan pada lidahnya yang bercabang, Akalnya bukan terletak pada otaknya dan mungkin kerana itulah dia pernah mengatakan dalam perbualan talipon ' Mah, bau anu Mah lekat pada muka abang...."

1. Mat Sabu menyatakan rasa kesiannya kerana DS Najib menyindir jenama NEGARA KEBAJIKAN PAS sebagai hanya bermatlamat untuk  PRU 13. Mat Sabu sekali lagi menjual nama baginda Rasullullah s.a.w. mengenai jenama NEGARA KEBAJIKAN yang PAS bawa, cuma Mat Sabu terlupa untuk memperjelaskan samada jenama NEGARA KEBAJIKAN yang PAS mahu menjualnya adalah yang apa diamalkan oleh baginda Rasullullah s.a.w. kerana baginda Rasullullah s.a.w. menegakkan NEGARA ISLAM yang mengamalkan HUDUD sedangkan dalam jenama NEGARA KEBAJIKAN PAS, NEGARA ISLAM dan HUDUD di tolak terus oleh PAS kerana takutkan Karpal Singh.

2. Mat Sabu juga dalam kenyataannya dalam Harakahdaily turut menjual ayat Al Quran bagi melariskan jualan jenama NEGARA KEBAJIKAN konsep PAS dengan menyalahtafsirkan makna ayat BALDATUN TOYYIBANTUN WA ROBBUL GHAFUR. Ayat berkenaan hanya di petik sebahagian saja dan bukan sepenuhnya oleh Mat Sabu. 

3. Penulis merasa belas kasihan melihat telatah Mat Sabu ini dan pada pendapat penulis Mat Sabu tidak tahu apakah jenama NEGARA KEBAJIKAN konsep PAS sendiri. Oleh itu lebih baiklah Mat Sabu ini DIAM SAJA JIKA TIADA PERKARA KEBAIKAN YANG MAHU DISAMPAIKAN OLEHNYA KERANA BILA MAT SABU BERCAKAP , JELAS SANGAT JAHILNYA.

Mat Sabu hanya boleh bercakap dalam soal perhubungan kelamin sahaja kerana itulah kepakarannya. Mat Sabu jika dibeirkan peluang mengajarkan Kitab Senggama, niscaya makin ramai anak lahir dengan berbinkan Abdullah. TEPUK DADA TANYA IMAN,

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...