Ahad, 26 Jun 2011

BAHLOL PUNYA IBLIS BETINE SUNDAL LAKNATULLAH AMBEWOK.


RAKYAT TAHU alasan sebenar Perhimpunan Haramjadah BEERSHIT 2.0 ialah kerana Anwar Ibrahim takutkan perbicaraan liwatnya ke 2 nya disebabkan dia tiada pembelaan baik untuk diputar belitkan.

Kedua, Ambewok iblis betine sundal laknatullah mahu mengambil kesempatan ini bagi Agenda Peribadinya sendiri dan memperalatkan orang Melayu Islam yang pro toghut setanisma dapkrpas. Agenda peribadinya ialah tidak lain dan tidak bukan mahu memaksakan majoriti Melayu Islam menerima PLURALISMA AGENDA Interfaith Council yang amat berlawanan dengan ISLAM.

Ketiga, puak pakatan toghut setanisma haramjadah bejadah dapkrpas MEMANG TAKUT TERAMAT SANGAT DENGAN UMNO/ BARISAN NASIONAL dan kepimpinan DS NAJIB yang menyebabkan majoriti sokongan rakyat mula kembali kepada BARISAN NASIONAL.

Keempat, puak pakatan toghut setanisma haramjadah bejadah dapkrpas MEMANG TAKUT dan KECOT TELOQ dengan RAKYAT mengetahui TEMBERANG & TEMBELANG mereka pecah.

Terakhir, tindakan bangang mereka mahu menggulingkan kerajaan BARISAN NASIONAL merupakan TINDAKAN DESPERADO mereka dan mahu menafikan HAK MENGUNDI RAKYAT di dalam PILIHANRAYA. Dek kerana kejahatan mereka sendiri, mereka kalah teruk dalam 6 PRK dan PRN Sarawak. Mereka sengaja mencipta alasan dan rekayasa untuk terus menerus menipu rakyat bagi kepentingan Agenda Politik mereka yang bakal menghancurkan negara ini.

Kami Tak Rela HAK MENGUNDI KAMI di Nafikan di Jalanraya !

PROSES PENGUNDIAN PARTI PKR SENDIRI PENUH DENGAN KEKOTORAN TIADA PULA MEREKA HENDAK BERSIHKAN. TEPUK DADA TANYA IMAN

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...