Ahad, 26 Jun 2011

100 LAPURAN POLIS TERHADAP BEERSHIT 2.0, TAHNIAH ANAK MUDA MUDI KEMAMAN, TERENGGANU!


Semalam di Balai Polis Kemaman hampir 100 lapuran polis telah di buat membantah Perhimpunan Haramjadah tajaan setan betine sundal laknatullah Ambewok. Pengadunya terdiri daripada anak-anak muda mudi yang gagah berani. Menurut ketua perkumpulan anak-anak muda mudi itu, mereka bakal melancarkan kempen besar-besaran di seluruh Terengganu bagi menggalakan anak-anak muda mudi lain untuk membantah perhimpunan tersebut. YB Kemaman turut hadir menyaksikan lapuran Polis tersebut di buat.



'Kami sedar mengenai bahaya dan ancaman perhimpunan Bersih 2 kepada keselamatan negara dan awam. Walaupun mereka ada hak kebebasan bersuara tapi melakukan tindakan membantah di jalanraya dan bukan di pilihanraya bukanlah satu tindakan yang bijak. Ini bakal mencetuskan huru hara yang berpanjangan seperti terjadi di negara-negara Timur Tengah.' menurut jurucakap perkumpulan anak-anak muda-mudi tersebut semasa ditemuramah oleh wartawan Nadi Rakyat.

"Kami nekad untuk melakukan kempen besar-besaran melalui alam maya dan nyata. Kami tak suka diperkudakan oleh pihak yang hanya mahu memperjuangkan untung nasib seseorang dan agenda jahat konspirasi pihak anti Islam dan tiada siapa boleh memperkecilkan usaha kami ini kerana kami ada Hak Bersuara !"


Puak Pakatan Toghut Setanisma dapkrpas selalu berangan panjang kononnya majoriti anak-anak muda mudi menyokong semua tindakan hasutan mereka untuk mencetuskan huru hara. Realitinya, lihat sendiri apa yang dilakukan oleh anak-anak muda mudi Terengganu. Cayalah ! TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...